خبرهای داغ:
امام جمعه شاهین‌دژ تأکید کرد

ضرورت به‌کارگیری ظرفیت جوانان برای تحقق اقتصاد مقاومتی

امام جمعه شاهین‌دژ بر ضرورت به‌کارگیری ظرفیت جوانان برای تحقق اقتصاد مقاومتی تأکید کرد و گفت: جوانان بهترین گزینه و نیرو برای تحقق اقتصاد مقاومتی هستند و مسؤولان باید به جوانان اعتماد کنند.
کد خبر: ۸۶۸۰۱۷۶
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام نقی باقری در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به نیمه شعبان سالروز ولادت با سعادت منجی عالم بشریت، اظهار داشت: ماه‌های رجب و شعبان برای مؤمنان ماه‌های بشارت، افتخار، عزت و عظمت است.

وی ادامه داد: منتظران واقعی حضرت مهدی (عج) باید ضمن دوری از گناه و معصیت با حرکت در مسیر آرمان‌های نظام اسلامی برای سلامتی ایشان و نزدیک شدن ظهور دعا و جامعه را برای ظهور منجی عالم بشریت آماده کنند.

باقری در خطبه دوم با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر، خاطرنشان کرد: امام امت فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد یعنی جوانانی که در آزادسازی خرمشهر شرکت کردند فقط به خاطر رضایت الهی حضور یافتند و قدرت لایزال الهی نیز شامل حال رزمندگان اسلام شد تا دشمن تا دندان مسلح را با دست خالی شکست دهند و خرمشهر را آزاد کنند.

وی متذکر شد: اگر بر باورهای دینی، مذهبی، اعتقادی و اعتمادی جوانان اثر بگذاریم جوانان ما می‌توانند حماسه‌ای همچون آزادسازی خرمشهر را هر روز از باب اشتغال‌زایی و تحقق اقتصاد مقاومتی ایجاد کنند همان‌طور که امروز امنیت را در جهان کنونی در ایران ایجاد کردند.

باقری ادامه داد: امروز جوانان ایران توانستند با حضور در صحنه‌های نبرد با استکبار جهانی در سوریه، لبنان، غزه، یمن، افغانستان، پاکستان و عراق فعالانه به عنوان مستشار آبروی قرآن، اسلام و دین را حفظ کنند و در این راستا می‌توانند برنامه‌های اقتصاد مقاومتی را به نحو احسن محقق کنند و در راستای رفع معضل بیکاری و رکود گام بردارند.

امام جمعه شاهین‌دژ بر ضرورت به کارگیری از ظرفیت جوانان برای تحقق اقتصاد مقاومتی تأکید کرد و افزود: جوانان بهترین گزینه و نیرو برای تحقق اقتصاد مقاومتی بوده و باید مسئولان به جوانان اعتماد کنند.

وی با بیان اینکه 80 درصد مسؤولان نظام جمهوری اسلامی ایران را بازنشستگان شامل می‌شود، متذکر شد: مسئولان با اعتماد به جوانان از قابلیت‌های آنان استفاده کنند، چراکه با عدم به کارگیری جوانان نباید انتظار تحقق اقتصاد مقاومتی و رونق و پیشرفت جمهوری اسلامی را داشته باشیم.

باقری با بیان اینکه سالروز ولادت حضرت مهدی (عج) به عنوان روز سربازان گمنام امام زمان (عج) نام‌گذاری شده است، افزود: چشم بیدار و بینای سربازان گمنام امام زمان (عج) سبب شده کشور از حادثه‌ها در امان بماند.

خطیب جمعه شاهین‌دژ در پایان به حقوق‌های کلان و بی‌حساب و کتاب بیمه مرکزی با حقوق‌های کم‌رنگ کمیته امداد و بهزیستی اشاره کرد و ادامه داد: مسؤول باید حافظ حق و حقوق مردم باشد و باید علل این تفاوت برای مردم بیان شود.

ارسال نظرات