انتقاد از سلیقه‌ای عمل کردن بانک صنعت و معدن در کهگیلویه و بویراحمد

رئیس اتاق تعاون کهگیلویه و بویراحمد از سلیقه‌ای عمل کردن بانک صنعت و معدن در این استان انتقاد کرد.
کد خبر: ۸۶۷۹۷۵۹
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۴

لهراسب باقری بعد از ظهر امروز در نشست مسؤولان استان کهگیلویه و بویراحمد با مسؤولان صندوق توسعه ملی که با حضور بانک‌های عامل برگزار شد، اظهار کرد: صندوق توسعه ملی تاکنون نگاه ویژه‌ای به استان کهگیلویه و بویراحمد داشته است.

وی از گردشگری به عنوان یکی از حوزه‌های مهم توسعه استان نام برد و گفت: متأسفانه در این حوزه نگاه هر بانک در استان نسبت به بانک دیگر نظرات تفاوت‌ دارد.

رئیس اتاق تعاون کهگیلویه و بویراحمد با درخواست از قائم‌مقام صندوق توسعه برای توضیح دادن در مورد نحوه پرداخت تسهیلات و همچنین نرخ بهره و سودها اظهار کرد: برخی از بانک‌های استان همکاری بسیار خوبی دارند اما برخی بانک‌های دیگر مانند بانک صنعت و معدن سلیقه‌ای عمل می‌کند.

باقری افزود: هنوز از تهران بخشنامه‌ای نیامده است که می‌گویند محل اجرای طرح به عنوان وثیقه پذیرفتنی نیست و اشکالات دیگر که نشان می‌دهد برخی بانک‌ها تافته جدا بافته هستند.

وی انتظار صنایع از بانک صنعت و معدن را بیش از سایر بانک‌ها دانست و گفت: بانک‌ها همچنین باید املاک مازاد را آزاد کنند تا تولید‌کننده بتواند با دست باز برای امر تولید در استان اقدامات بیشتر و بهتری انجام دهد.

ارسال نظرات