خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی:

جوانان امروز، خال سیاه دشمن هستند

خبرگزاری بسیج: مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی در نشست و کارگاه تاریخ شفاهی این بنیاد، با اشاره به نقش جوانان در عرصه جنگ نرم، گفت: جوانان امروز، خال سیاه دشمن هستند و عمده قوای ما هستند که دشمن به خوبی به آن واقف است.
کد خبر: ۸۶۷۹۴۰۹
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، عزت الله جعفری با اشاره به حال و هوای جبهه ها در زمان جنگ، خطاب به جوانان حاضر در این نشست، اظهار کرد: جبهه تنها محل جنگ نبود بلکه حوادث تلخ و شیرین زیادی آنجا رخ می داد که باید با کار تخصصی کنکاش کرده و این خاطرات و وقایع را در نوشته های خودتان بیاورید.

وی به نگارش درآوردن خاطرات دوران جنگ را جهاد خواند و افزود: در برخی جاها ارزش قلمی که شما استفاده می کنید والاتر از سلاحی است که رزمندگان در میدان جنگ به کار می گیرند چراکه شما می توانید با این قلم، مفاهیم دوران دفاع مقدس و رزمندگان اسلام را به نسل های آینده منتقل کرده و ماندگار کنید.


نشست و کارگاه دو روزه تاریخ شفاهی به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر و به همت حوزه هنری آذربایجان شرقی در محل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس این استان برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها