خبرهای داغ:
امام جمعه بوکان :

سپاه پاسداران در دل مردم و در خط مقدم دفاع از انقلاب است/جوانی، موهبتی از جانب خداوند است

امام جمعه بوکان گفت:فرصت جوانی به قدری ارزشمند است که حسابی جدا گانه در قیامت دارد اما کمتر جوانی است که ارزش بهار جوانی را آن گونه که شایسته است بشناسد.
کد خبر: ۸۶۷۹۲۹۲
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، امام جمعه بوکان در دیدارصمیمی با فرمانده سپاه بوکان گفت: سپاه پاسداران در دل مردم و در کنار مردم است و همچون دژی مستحکم مدافع حقوق مردم می باشد.

ماموستا عبدالرحمن خلیفه زاده به خدمات ارزنده سپاه در عرصه های محرومیت زدایی و سازندگی اشاره کرد و گفت: سپاه در کنار سایر نهاد ها و ارگان ها خدمات ویژه ای به مناطق محروم ارائه کرده اند.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران باید در سایر امورات مردمی با یک گام بلند تر نسبت به سایر ارگانها حرکت نموده و باتوجه به مسئولیت خود باید نقشی فراتر از دیگران داشته باشد افزود: باید همانطوری که این نهاد مقدس برای حفظ نظام فداکاری نموده است ، انتصاب مسئولین برای سایر امورات باید مورد تایید این نهاد انقلابی نیز باشند.

امام جمعه بوکان در ادامه با تبریک ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان گفت: پیامبر خدا در آغاز بعثت، همت خود را برای دعوت جوانان به اسلام متمرکز نمود،از این رو به اصحاب خود نیز توصیه می‌کرد که مواظب جوان‌ها باشند:((شما را به نیکی با جوانان سفارش می‌کنم؛ زیرا نرم‌ترین دل‌ها را دارند...))

ماموستا خلیفه زاده به حدیثی از پیامبر خدا (ص) که می فرمایند : «خداوند جوانی را که جوانیش را در بندگی خدا بگذراند دوست می دارد»اشاره کرد و گفت: خوشا به حال آنان که جوانی را قدر می‌دانند و این گوهر گرانبها را در راه سعادت خویش، به کار می‌گیرند.

وی در پایان اظهار کرد:امروز دشمن به خوبی دریافته است که ما ، جوانان با ویژگی‌هایی‌همانند عدالت‌طلبی، عشق به باورهای آسمانی و علاقه‌به رهبران مذهبی، لشکرهایی به هم فشرده و آماده کارزار داریم ازاین رو، ایجاد تردید در باورهای آسمانی، تزریق فرهنگ بیگانه‌با نمایش آداب و رسوم و شیوه‌های زندگانی آنان، کوشش حساب شده در بیگانه ساختن ما با الگوهای شایسته فرهنگ اسلامی‌و ارائه الگوهای ساخته شده از آن سوی مرزها به عنوان معجزه‌آفرینان خوشبختی و سعادت و رفاه را در دستور کار خود قرار داده تا از این طریق دست ما را از دستان پرمحبت اسوه‌های صداقت‌پیشه و راستین در آورده و دل و دیده ی ما را از آموزه ‌های ناب‌ دینی تهی گرداند.

ارسال نظرات