خبرهای داغ:
فرماندار ماکو:

وضعیت حمل و نقل درون شهری ماکو مطلوب نیست

فرماندار ماکو گفت: وضعیت حمل و نقل درون شهری ماکو مطلوب نیست.
کد خبر: ۸۶۷۹۲۸۰
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسج آذربایجان غربی، شاهین علیزاده اظهار داشت: وضعیت جابه‌جایی مسافران در شهرستان ماکو مطلوب نبود و این امر سبب بروز مشکلاتی در این زمینه شده است.

وی با بیان اینکه این شهرستان دارای 260 تاکسی درون شهری است، تصریح کرد: این تعداد تاکسی به صورت مستمر فعالیت نمی‌کنند که این امر مشکلاتی را در زمینه حمل و نقل مسافر در داخل شهر ماکو به وجود آورده است.

فرماندار ماکو با بیان اینکه 30 تا 40 درصد تاکسی‌های موجود در شهرستان ماکو فعالیت مستمر ندارند، اذعان داشت: برای رفع مشکلات موجود، لازم است تا این تاکسی‌ها مورد ساماندهی قرار گیرند.

این مسؤول با بیان اینکه از سوی دیگر تاکسی‌های این شهرستان نیازمند نوسازی هستند، ارائه خدمات مطلوب در بخش حمل و نقل را یکی از مطالبات جدی مردم شهرستان ماکو اعلام کرد.

علیزاده با بیان اینکه لازم است با نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی این شهرستان گام موثری در ارائه خدمات به مردم برداریم، اضافه کرد: رفع مشکلات این بخش باید یکی از اصلی‌ترین برنامه‌ها در ماکو باشد.

فرماندار ماکو با بیان اینکه در صورت تداوم این وضعیت مردم نیز ترجیح خواهند داد از وسایل شخصی برای تردد در شهر استفاده کنند، اعلام کرد: این امر به نوبه خود زمینه ساز ترافیک شده و بر مشکلات شهر افزوده خواهد شد.

ارسال نظرات