فرمانده ناحیه ثارالله یزد درهمایش کارگاههای توجیهی بسیج:

دشمن می خواهد با استفاده از جنگ نرم نحوه زندگی غرب را وارد جامعه ما بکند

زارع کمالی با بیان اینکه باید از زندگانی ائمه بیش از پیش الگو بگیریم گفت: دشمن به تدریج با تبلیغات سوء خود با استفاده از جنگ نرم می خواهد نحوه زندگی غرب را وارد جامعه ما بکند.
کد خبر: ۸۶۷۹۲۲۹
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، همایش و کارگاههای توجیهی برنامه های سال95 باحضور شورای فرماندهی ناحیه ثارا... و با شرکت فرماندهان و اعضای شورای پایگاههای خواهران در محل کانون بسیج جوانان یزد برگزار گردید.

در ابتدای این مراسم زارع کمالی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ثارالله ضمن خیر مقدم به بسیجیان و تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه و روز جوان خاطر نشان کرد: سرلوحه قرار دادن زندگانی ائمه به خصوص حضرت فاطمه (س) برای خواهران می تواند چراغ راه زندگانی آنها با شد.

وی گفت باید از زندگانی ائمه بیش از پیش الگو بگیریم زیرا دشمن به تدریج با تبلیغات سوء خود با استفاده از جنگ نرم می خواهد نحوه زندگی غرب را وارد جامعه ما بکند .

وی تاکید کرد: اگر ما غافل شویم برای خانواده ها و جامعه ما مشکل ساز خواهد شد و راهکار آن شناخت ترفند های دشمن و مقابله با آن می باشد.

زارع کمالی افزود: در سال 1395 باید برنامه های بسیج مستحکم تر و قوی تر باشد و از بسیجیان خواستند با تلاش پر ثمر خود مثل همیشه مشت محکمی بر دهان استکبار و دشمنان نظام باشند.

در ادامه نیز از مسئولین طرح و برنامه سپاه الغدیر که در برنامه حضور داشتند مطالبی در توجیه برنامه ها بسیج در سال 1395 بیان شد ودر پایان اعضای شورای پایگاههابه صورت جداگانه هرمعاونت برنامه ای خود در سال95را توجیه نمودند و کارگاههای تخصصی برگزار گردید.


ارسال نظرات