خبرهای داغ:

اردوی فرهنگی و تربیتی حلقه های صالحین هوراند برگزارشد

خبرگزاری بسیج: اردوی فرهنگی و تربیتی حلقه های صالحین پایگاه 22بهمن سپاه هوراند و با حضور مربیان و افراد حاضر در حلقه های صالحین همراه با خانواده هایشان در ارتفاعات این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۷۹۲۰۷
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، فرمانده پایگاه شهید جوان مجید آباد به تاثیر این اردوها اشاره و بیان کرد: این اردوها برای یادگیری فرایض اسلامی بسیار خوب است چراکه موجب نشاط افراد شرکت کننده می شود که اسلام درباره یادگیری با طعم لذت و نشاط تاکید دارد.

حجت الاسلام رامین حسینیان با بیان اینکه در همه سنین نیاز به یادگیری است و این فقط مختص به دوران نوجوانی و جوانی نیست، افزود: باید در همه لحظات خودمان را برای یادگیری آماده و تلاش کنیم خود را الگویی نیکو برای افراد دیگر جامعه قرار دهیم تا نقش موثری در جامعه داشته باشیم و ساده ترین و راحت ترین روش دستیابی به این هدف شرکت در حلقه های صالحین است.

وی خاطرنشان کرد: حلقه های صالحین فرصت خوبی برای فرهنگ سازی در جامعه است و باید افراد حاضر در این حلقه ها حداکثر تلاش خود را برای ترویج فرهنگ حسینی و فرهنگی که مورد تاکید رهبری و اسلام است را با احساس مسئولیت بیشتری انجام دهند.

حجت الاسلام حسینیان در پایان سخنان خود خطاب به جوانان حاضر در حلقه های صالحین، آن ها را داری فضیلت بزرگ دانست که باید از این فرصت به خوبی و عاقلانه استفاده و در راه پیروی از احکام اسلام گام بردارند.

در این اردوی تفریحی همچنین مسابقات مختلف فرهنگی و ورزشی و تفریحی برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها