خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کبودراهنگ:

نقش جوانان در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی بی‌بدیل است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کبودراهنگ با بیان اینکه نقش جوانان در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی بی‌بدیل است، گفت: امروز نیز جوانان ما در دفاع از حرم اهل بیت(ع) جوانمردی خود را به رخ جهانیان می‌کشند.
کد خبر: ۸۶۷۹۰۱۹
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، حجت الاسلام علی دانیالی در جمع کارکنان و سربازان سپاه ناحیه کبودراهنگ با تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد باسعادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان اظهار داشت: نقش جوانان در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی همانند نقش حضرت علی اکبر(ع) بی‌بدیل بوده است.

وی بیان کرد: همان گونه که حضرت علی اکبر(ع) فرمود «از مرگ نمی‌ترسم و مرگ و شهادت برای من عزت و افتخار است»، در دوران دفاع مقدس نیز زمانی که حضرت امام (ره) جوانان را به جهاد دعوت کردند این جوانان بدون اینکه هیچ شکی را در خود راه دهند، جان خود را برای لبیک به امام(ره) و ولایت در طبق اخلاص گذاشتند و جانفشانی کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کبودراهنگ تصریح کرد: جوانان ایران اسلامی نیز شهادت را برای خود افتخار دانستند و در دوران دفاع مقدس با ایثارگری و رشادت‌های خود حماسه آفریدند.

وی بیان داشت: جوانان ما همیشه در عرصه علم و فناوری و هسته‌ای به نحو احسن ایفای نقش کرده‌اند که یکی از آنها شهید احمدی روشن بود که عمر و جوانی خود را در این راه فدا کرد.

دانیالی با اشاره به شهدای مدافع حرم عنوان کرد: امروز نیز جوانان ما در راه دفاع از حرم حضرت زینب (س) جوانمردی خود را به رخ جهانیان می‌کشند.

وی خاطرنشان کرد: امروز باید دولتمردان ما به مشکلات و اشتغال جوانان بها دهند و در سهل شدن این امر آنان را یاری کنند چراکه جوانان سرمایه‌های عظیم این کشور به حساب می‌آیند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات