نظارت بازرسان از 13 هزار واحد صنفی در استان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در دو ماهه نخست سال جاری 13 هزار بازرسی از واحدهای صنفی در سطح کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفت.
کد خبر: ۸۶۷۸۸۲۹
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۳

داریوش دیودیده صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از آغاز سال جاری تاکنون در راستای تشدید نظارت و کنترل بازار، بیش از 13 هزار مورد بازرسی از اصناف کهگیلویه و بویراحمد انجام شده است، افزود: در این مدت 785 مورد تخلف کشف و تعداد پانصد و 41 پرونده متشکله به ارزش 1 میلیارد و 200 میلیون ریالی به تعزیرات حکومتی استان ارجاع شد.

رئیس صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه طی این مدت میزان تخلفات انجام شده در بازار کاهش داشته است، خاطرنشان کرد: این امر با تلاش‌ها و سیاست‌های کنترلی و نظارتی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بر بازار و همچنین همراهی اصنافیان کهگیلویه و بویراحمد محقق شده است.

وی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری افزون بر یک هزار 700 بازرسی از واحدهای خبازی استان صورت گرفت، 61 مورد تخلف کشف و تعداد 35 پرونده متشکله با ارزش ریالی یکصد و سی میلیون ریال به تعزیرات حکومتی استان معرفی شد.

این مسؤول بیان کرد: عمده تخلفات کشف شده شامل گرانفروشی، کم‌فروشی، عدم نصب قیمت، عدم ارائه فاکتور و همچنین عدم داشتن پروانه کسب بوده است.

دیودیده در پایان اضافه کرد: همانگونه که بارها گفته‌ایم نظارت و کنترل بازار جز با همراهی و همکاری مردم محقق نخواهد شد و از هم استانی‌‌های می‌خواهیم  تخلفات ‏اقتصادی شامل گرانفروشی، کم‌فروشی، تقلب، درج نشدن قیمت، صادر نشدن فاکتور فروش، عرضه خارج از شبکه و فروش اجباری را با شماره تلفن 124 و یا به صورت حضوری به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و یا اداره‌‌های شهرستان‌‌ها اطلاع دهند.

ارسال نظرات