خبرهای داغ:
واکنش ها به اقدام نسنجیده فائزه هاشمی؛

عدم رعایت حدود شرعی و مسایل ابتدایی اسلام از فرزند فرد عمامه به سر قابل اغماض نیست

دیدار اخیر فائزه هاشمی با سران فرقه ضاله بهاییت موجی از واکنشها را از سوی مردم و مسئولین در نکوهش این اقدام ناشایست آنهم از سوی فرزند آیت الله برانگیخت و لزوم برخورد جدی با فرد خاطی مطالبه جدی همگان است.
کد خبر: ۸۶۷۸۶۳۰
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام والمسلمین عسگر دیرباز در گفت و گو با خبرنگار تیار با اشاره به دیدار فائزه هاشمی با فریبا کمال آبادی، عضو ارشد بهائیت ایران، گفت: این اقدام بسیار زشت و اشتباه بوده و حتما باید دستگاه قضا با فائزه هاشمی برخورد کند.

وی با بیان اینکه این اقدام فائزه هاشمی و تصاویری که در فضای مجازی منتشر شده است بسیار فضاحت بار بود، افزود: قطعا این اقدام خطای فاحش است هم از سوی خانم فائزه هاشمی و هم از طرف خاندان آقای هاشمی.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: این اصلا پسندیده نیست که دختر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ما با اعضای فرقه بهائیت دیدار کند و خوراک رسانه های معاند و ضدانقلاب را فراهم کند.

وی تصریح کرد: فائزه هاشمی به نوعی به دنبال مشروعیت بخشیدن به فرقه بهائیت است و ما متاسفیم که امروز این اتفاق در دل خانواده آیت الله هاشمی رفسنجانی اتفاق افتاده است.

حجت الاسلام دیرباز گفت: انسانی که در این مسیر بیفتد که با بهائیان که نه مذهب دارند نه جایگاه و خودشان هم آلت دست صهیونیسم هستند رابطه برقرار کند و آنان را تعریف و تمجید کند واقعا در پایین ترین درجه سقوط قرار گرفته است.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری افزود: باید ملت عزیز ایران در برابر این اقدام ناشایست واکنش نشان دهند و مسئولین قضایی هم طبق آنچه در قانون آمده با این افراد خاطی برخورد کنند.

عدم رعایت حدود و ثغور شرعی و مسایل ابتدایی اسلام از فرزند فرد عمامه به سر قابل اغماض نیست

راضیه پورحیدر در گفت و گو با خبرنگار تیار در واکنش به انتشار تصاویری از دیدار فائزه هاشمی با سران فرقه ضاله بهاییت گفت: از لحاظ شرعی فردی که به مسایل ابتدایی دین مقدس اسلام آگاهی نداشته باشد و بر حلال و حرام دینش واقف نباشد در دین اسلام جایی ندارد.

وی با بیان اینکه در دین اسلام هم کلام شدن و حتی خرید و فروش کردن با بهایی حرام است، افزود: فائزه هاشمی در این تصویر نیز ظاهرا تمام قیودات شرعی را بخاطر مسایل سیاسی زیر پا گذاشته است و باید بداند این جبهه گیری ها آب در آسباب دشمن ریختن و عرصه را برای حضور و جولان افراد ضددین مهیا کردن است.

مدیر حوزه علمیه خواهران الزهرای ارومیه اظهار کرد: من متأسفم که جدای از تمام مسایل فردی و صرف نظر از هر گونه مسئله اینگونه حرکات از فرزند شخصی که عمامه به سر است و ادعای اسلام و انقلاب دارد روی داده است.

وی تصریح کرد: عدم رعایت حدود و ثغور شرعی و مسایل ابتدایی اسلام از فرد مسلمان جایز نیست بالخص از زن مسلمان آنهم از فرزند فرد عمامه به سر و فارغ از هر گونه تفکرات سیاسی قابل قبول و چشم پوشی نیست.

آیا افراد بهتر از جاسوسان و زندانیان بهائی نبود که فائزه با آنان مراوده و هم نشینی کند

لیلا سپهری در گفت و گو با خبرنگار این رسانه در اعتراض به دیدار اخیر فائزه هاشمی با سران فرقه ضاله بهائیت و سکوت برخی افراد گفت: به سهم خود و به نمایندگی از تمام زنان آذربایجان غربی چنین اقدامی را محکوم می‌کنیم.

وی با بیان اینکه معلوم نیست فائزه هاشمی از انجام این گونه اقدامات زشت چه هدفی دارد، افزود: آیا وی که فرزند یک آیت الله است از دین و شرع مقدس اسلام اطلاع ندارد که دینش بهاییت را که مخالف دین اسلام است به رسمیت نمی شناسد.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدا آذربایجان غربی اظهار کرد: آیا افراد بهتر از جاسوسان و زندانیان بهائی نبود که با آنان مراوده و هم نشینی کند و ادعای حل مشکلات آنان را داشته باشد.

وی با تأکید بر اینکه این اقدام از نظر قانونی جرم بوده و قابل تعقیب است، تصریح کرد: مطالبه تمام زنان استان از وی اینست که دلیل خود را از انجام اینگونه اقدامات ناشایست توضیح دهد.

ارسال نظرات