خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌غربی:

۹۷۵ تن شکر احتکاری در آذربایجان‌غربی کشف شد

فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌غربی گفت: امسال ۹۷۵ تن شکر احتکاری در استان آذربایجان‌غربی کشف شد.
کد خبر: ۸۶۷۸۶۱۸
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سردار ناصر اصلانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امسال 975 تن شکر احتکاری در انبار مخروبه‌ای در یکی از شهرهای استان آذربایجان‌غربی کشف شد که ارزش ریالی آن 21 میلیارد و 294 میلیون ریال بوده است.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌غربی با اشاره به سایر اقدامات پلیس در بازه زمانی اول فروردین تا 25 اردیبهشت امسال گفت: از ابتدای امسال 108 هزار و 475 فقره تماس مردمی با پلیس 110 به وقوع پیوست که نسبت به سال گذشته 12.7 درصد افزایش داشته است.

وی تصریح کرد: از مجموع این تماس‌ها، 33 درصد در حوزه پلیس و قابل رسیدگی بوده و 61 درصد نیز خارج از وظیفه پلیس بود.

اصلانی با اشاره به کشفیات مواد مخدر در سال 95 بیان کرد: امسال یک تن و 741 کیلوگرم از انواع مواد مخدر در استان کشف شد در حالی که این رقم در سال گذشته و در این بازه زمانی یک تن و 30 کیلوگرم بوده است.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌غربی افزود: در حوزه انهدام تهیه و توزیع مواد مخدر شاهد افزایش 44 درصدی و در دستگیری قاچاقچیان شاهد افزایش 39 درصدی آن بوده‌ایم.

اصلانی از جمع‌آوری یک هزار و 641 نفر کارتن‌خواب و معتاد متجاهر از ابتدای امسال در سراسر استان آذربایجان‌غربی خبر داد و اظهار داشت: این آمار نشان دهنده افزایش 78 درصدی دستگیری نسبت به مشابه سال گذشته بوده است.

وی با بیان کشف سرقت‌ها و دستگیری سارقان بیان کرد: در این رابطه 755 نفر سارق دستگیر شدند که 558 نفر از آنها یعنی 74 درصد سابقه اعتیاد داشتند.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌غربی گفت: ارزش ریالی اموال مسروقه کشفی نیز 22 میلیارد ریال بوده است.

وی با تاکید بر ورود کالاهای قاچاق در استان تصریح کرد: با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در این زمینه و تحقق فرمایشات ایشان، امسال 471 عملیات بر علیه قاچاقچیان کالا انجام شد که در این رابطه 385 نفر دستگیر و 184 دستگاه سبک و سنگین توقیف شدند که ارزش ریالی آنها 65 میلیارد ریال بوده است.

اصلانی از وصول 13 پرونده زمین‌خواری به ناجا خبر داد و افزود: 10 پرونده زمین‌خواری متعلق به مرکز استان و سه پرونده مربوط به سایر شهرستان‌های آذربایجان‌غربی بود و در این رابطه 30 هکتار از اراضی ملی و شهرداری به دستور قاطع مقامات قضایی از متصرفان خلع ید شد.

ارسال نظرات