کسب رتبه نخست مسابفات قرانی توئسط فرهنگیان بویراحمد

معاون پرورشی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از مقام نخست فرهنگیان شهرستان بویراحمد در مسابقات استانی قرآن، نماز و عترت سراسر استان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۷۸۵۴۶
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۸

سید بهاءالدین ملک‌حسینی ظهر امروز در نشست با مسؤولان حوزه پرورشی اداره‌کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با قدردانی از همه همکاری‌هایی که توسط مسؤولان آموزش و پرورش مناطق 13گانه استان در زمینه برگزاری مسابقات قرآن دانش‌آموزی و فرهنگیان صورت گرفته، اظهار کرد: بخش بسیار مهمی از موفقیت‌ها را در این حوزه مدیون پشتکار همکاران فرهنگی خود هستیم.

وی گفت: در سال گذشته پس از برگزاری مسابقات مرحله استانی قرآن و عترت و نماز دانش‌آموزان به مرحله کشوری رفتیم و توانستیم در بین استان‌های برخوردار کشور مانند قم و خراسان رضوی و اصفهان مقام‌های بسیار ارزنده‌ای کسب کنیم.

این مسؤول در اداره‌کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز ویژه دانش‌آموزان در سال جاری به میزبانی شهرستان بویراحمد اشاره کرد و گفت: امسال مسابقات را در سطح وسیعی و با حضور بیش از دو هزار دانش‌آموز در رده دختران و پسران با کیفیت بسیار خوب برگزار کردیم.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این شهرستان میزبانی خوبی در مسابقات داشت و توانست مقام نخست را به خود اختصاص دهد.

وی با ابراز امیدواری از این که دانش‌آموزان برگزیده در مرحله استانی بتوانند همانند سال گذشته رتبه‌های برتر کشور را به خود اختصاص دهند، اظهار کرد: پس از برگزاری موفقیت‌آمیز مسابقات دانش‌آموزی نوبت به مسابقات فرهنگیان در مرحله استانی رسید.

ملک‌حسینی بیان کرد: در رده فرهنگیان از سراسر استان امسال تعداد 455 فرهنگی قرآنی در مسابقات شرکت کرده بودند.

وی از رقابت این تعداد فرهنگی استان در تعداد پنج رشته خبر داد و گفت: شهرستان‌های بویراحمد و چرام و لنده به ترتیب با کسب امتیازهای 53، 26 و 15 امتیاز در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

ملک‌حسینی به رتبه سایر شهرستان‌ها در رقابت‌های قرآن و عترت و نماز ویژه فرهنگیان در مرحله استانی اشاره کرد و گفت: در ادامه گچساران، چاروسا، دیشموک، دنا، بهمئی، مارگون و باشت مقام‌های بعدی را به خود اختصاص دادند.

وی یکی از دلایل موفقیت‌های استان در زمینه قرآنی را مربوط به رویکرد مسؤولان این دستگاه نسبت به ترویج فرهنگ قرآن دانست و گفت: مدیریت قرآن‌محور و همچنین توجه ویژه به ترویج فرهنگ قرآن به عنوان بهترین راهکار در رفع معضلات اجتماعی از دلایل حضور و ورود قوی آموزش و پرورش در برنامه‌های قرآنی است.

ارسال نظرات