دبیرشورای اطلاع رسانی از راه اندازی پورتال جدید استانداری خبر داد

دبیر شورای اطلاع رسانی استان کهگیلویه وبویراحمد از راه اندازی و بهره برداری از پورتال جدید استانداری از امروز سه شنبه 28 اردیبهشت ماه جاری خبر داد.
کد خبر: ۸۶۷۸۲۹۱
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴

محمد موحدپور افزود: این واحد خدمات الکترونیکی  به آدرس  http://kb-p.ir دارای پایگاه خبری و اطلاع رسانی و زیر پورتال خبری ویژه فرمانداری های هشتگانه و حوزه های ستادی استانداری می باشد.

وی اظهار داشت: این پورتال بعد از یک دوره آزمایشی چند ماهه به بهره برداری رسید و اخبار و گزارشات حوزه استانداری و واحدهای تابع از طریق آن اطلاع رسانی می شود.

مدیرکل حوزه استاندر و رئیس روابط عمومی استانداری، بهره گیری از فناوری های روز و حرکت به سمت الکترونیکی کردن خدمات را از ضروریات امروز هر جامعه ای دانست و اظهار داشت: حوزه روابط عمومی استانداری تلاش دارد تا تمام اخبار شهرستان ها در حوزه فرمانداری ها و بخشداری ها بطور مجزا از طریق پایگاه خبری منتشر گردد.

موحدپور تصریح کرد: در این پورتال جدید هر فرمانداری و دستگاه ستادی استانداری پایگاه خبری مجزا و ویژه ای دارند که از طریق روابط عمومی های آنها اخبار و اطلاعات مربوطه منتشر می شود.

مدیرکل حوزه استاندار افزود: روابط عمومی های فرمانداری ها در خصوص فعال کردن ریز پورتال خبری خود آموزش لازم را کسب کرده اند و از این به بعد باید اخبار و اطلاعات خود را از این طریق اطلاع رسانی کنند و در این خصوص نیز مورد ارزیابی قرار می گیرند.

موحدپور با اشاره به اینکه، پورتال جدید با ظرفیت و حجم خبری، عکس، گزاراشات مختلف و فیلم و با سرویس دهی و کیفیت بهتر خدمات رسانی می کند، افزود: این پورتال خدمات جانبی دیگری هم ارائه می دهد که بخش های مختلف آن به مرور فعال خواهند شد.

ارسال نظرات