واکنش طبیب زاده به توجیهات اخیر آشنا در گفت‌وگو با «بسیج»:

روحانی صراحتا منظور خود از برجام‌ بعدی را بگوید

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: مگر آقای روحانی نیازمند مترجم هستند که افکار و امیال او توسط دیگری ترجمه شود؟ آقای روحانی زبان گویایی دارد و مرتبا هم فرمایشات مقام معظم رهبری را نقد می‎کند.
کد خبر: ۸۶۷۸۱۸۵
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴
زهره طبیب زاده عضو کمیسیون  آموزش و تحقیقات مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در خصوص پاسخ حسام‎الدین آشنا به اظهارات کریمی قدوسی پیرامون عزل او از مشاورت روحانی به واسطه بیان موضوعات انحرافی، گفت: ما سوالمان از آقای آشنا این است؛ آقای رئیس‎جمهور که در جزئی‌ترین مسائل  وارد می‎شود و مرتبا درصدد این است که فرمایشات مقام معظم رهبری را نقد کند و هیچ ابایی از طرح نقطه نظرات در مقابل فرمایشات مقام معظم رهبری ندارند چرا صراحتا خود او نمی‎آید بیان کند که منظورش از برجام‎های 2 و 3 چیست؟

طبیب زاده بابیان اینکه آشنا در این توضیحات خود ذکر کرده که منظور رئیس‌جمهور از طرح برجام داخلی مشکلات موجود در کشور و حل آن است، گفت: مگر آقای روحانی نیازمند مترجم هستند که افکار و امیال او توسط دیگری ترجمه شود؟ آقای روحانی زبان گویایی دارد و مرتبا هم فرمایشات مقام معظم رهبری را نقد می‎کند.

وی عنوان کرد: شخص رئیس‌جمهور صراحتا نظر خود را در مورد برجام 2 و 3 که از ابتدای سال جدید مطرح کرده بیان کند، نه اینکه آقای آشنا از بین سخنان او  با توجیه و آسمان و ریسمان بافتن یک مطلبی را به برجام های سریالی مدنظر رئیس‌جمهور نسبت دهد.

عضو کمیسیون  آموزش مجلس در خاتمه خاطرنشان کرد: انتظارمان این است که شخص آقای روحانی صراحتا مواضع خود را در مورد برجام 2 و 3 و 4 که مقام معظم رهبری نهی کردند، بیان کند و نیازی به ترجمه کردن حرف‎های او توسط آقای آشنا نیست چراکه آقای روحانی خود قدرت حل مسائل و باز کردن نظرات خود را دارد و در این زمینه نیازی به مشاور فرهنگی ندارد!
ارسال نظرات