معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان:

توسعه هر کشوری با ارتقاء شاخص های سلامت در جامعه

ارتقاء شاخص های سلامت در جامعه زمینه ساز پیشرفت و توسعه هر کشوری است.
کد خبر: ۸۶۷۸۱۴۳
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان در دومین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان در سال جاری گفت: حفظ رتبه مطلوب استان، در میزان آلودگی به مواد مخدر در سطح کشور نیازمند تلاش مضاعف مسئولین ستاد می باشد.

حمید رضا شهبازی افزود: خوشبختانه استان زنجان بجهت مسیر جغرافیایی نقطه ای نا امنی برای قاچاقچیان تلقی می شود.وی با تأکید بر اینکه نباید در ارتقاء شاخص های سلامت جامعه زمان را از دست داد افزود: ارتقاء شاخص های سلامت در جامعه زمینه ساز پیشرفت و توسعه هر کشوری است.

وی با اشاره به پژوهش های صورت گرفته در حوزه مواد مخدر تصریح داشت: پژوهش های مفید صورت گرفته در این حوزه باید منتج به بهره برداری و استفاده عملی از نتایج آنها شود.

شهبازی برخورد با معتادان ولگرد و متجاهر را از جمله برنامه های ویژه ستاد مبارزه با مواد مخدر عنوان نمود و افزود: با توجه به نگرانی افکار عمومی و شهروندان از معتادان متجاهر و تأکید ستاد مرکزی مبنی بر جمع آ وری معتادان ولگرد، این موضوع در دستور کار ویژه ستاد استان قرار می گیرد.

همچنین در ادامه جلسه سرهنگ شیر محمدی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گزارشی از اقدامات مقابله ای صورت گرفته در 2 ماهه سال جاری ارائه نمود و گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون 110 کیلوگرم انواع مواد مخدر در سطح استان کشف و ضبط و در این خصوص 464 نفر اعم از قاچاقچیان، عمده و خرده فروشان، حمل کنندگان و توزیع کنندگان دستگیر و 86 خودرو توقیف شدند.

شیرمحمدی از انجام عملیات از ساعت 22 شب گذشته خبر داد و افزود: با همکاری استان های آذربایجان شرقی، اردبیل و زنجان یک محموله سنگین مواد مخدر در استان کشف و عوامل آن دستگیر شدند.

ارسال نظرات