مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد:

86 درصد از طرح‌های اشتغالزایی کمیته امداد دارای ثبات شغلی بودند

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد اذعان کرد: بر اساس برنامه راستی‌آزمایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سال گذشته 86 درصد از طرح‌های اشتغالزایی کمیته امداد دارای ثبات شغلی بودند.
کد خبر: ۸۶۷۸۰۶۸
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۴

فرید محبی در گفتگو با بسیج به برنامه‌های سال 94 این نهاد در حوزه اشتغال اشاره کرد و گفت: ایجاد اشتغال از برنامه‌های این نهاد مقدس بوده که می‌تواند توانمندسازی مددجویان را ایجاد کند و میزان افراد تحت حمایت را به حداقل برساند.

محبی ادامه داد: در سال گذشته 719 طرح خوداشتغالی از محل صندوق اشتغال کمیته امداد با اعتباری افزون بر 6 میلیارد تومان و یک‌هزار و 578 طرح با 21 میلیارد تومان از محل منابع بانکی اجرا کردیم.

وی اذعان کرد: بر اساس برنامه راستی‌آزمایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سال گذشته 86 درصد از طرح‌های اشتغالزایی کمیته امداد دارای ثبات شغلی بودند.

این مسؤول تعداد افراد خودکفا شده استان کهگیلویه و بویراحمد در سال گذشته را یک‌هزار و 88 مورد عنوان کرد.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گریزی به اقدامات صورت گرفته این نهاد در حوزه درمان زد و گفت: 11 هزار و 600 بیمه شده درمانی در سطح استان داریم که بر همین اساس شهرهای بالای 20 هزار نفر جمعیت از خدمات درمانی کمیته امداد بهره‌مند می‌شوند.

وی اقدامات صورت گرفته کمیته امداد در حوزه تامین مسکن را شامل کمک به خرید و ساخت مسکن شهری، بهسازی و مقاوم‌سازی، تعمیرات، احداث سرویس بهداشتی و..عنوان کرد و گفت: 3 هزار و 800 نفر از خدمات حوزه مسکن کمیته امداد بهره‌مند شدند که سرجمع در سال گذشته شش میلیارد تومان در بخش مسکن هزینه شد.

ارسال نظرات