تقدسی در نشست هیئت عاشقان ولایت در ابرکوه:

وظایف اصلی بانوان در عصر غیبت/جهاد با بی عفتی و فساد در زمین عفاف

حجت الاسلام تقدسی: بانوان در عصر غیبت وظایف خاصی به عهده دارند که اولین مورد آن جهاد است؛ منظور از جهاد، جهاد با بی عفتی و فساد در سرزمین عفاف است.
کد خبر: ۸۶۷۸۰۶۳
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه، نشست هیأت عاشقان ولایت به همت حوزه مقاومت فاطمه الزهرا(س) با محوریت "رسالت زنان در عصر غیبت"، با سخنرانی حجت الاسلام تقدسی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان برگزار شد.

در ابتدای این نشست حجت الاسلام تقدسی با تأکید بر جایگاه ویژه زن در جامعه اسلامی، اظهار کرد: امام زمان (عج) محدودیت علمی نداشته و جهل برای او معنا ندارد؛ قدرت، علم و حضور امام الهی است لذا ما وظیفه داریم که امام را بشناسیم و حضور او را باور کنیم.

تقدسی تصریح کرد: وظیفه عام زن در عصر غیبت متخلق شدن به اخلاقی است که مورد پسند امام عصر باشد. برپایی نماز اول وقت، دوری از غیبت کردن، مدیریت فرهنگی در خانه و تربیت فرزندان از جمله این وظایف عام است.

وی خاطرنشان کرد: بانوان در عصر غیبت وظایف خاصی نیز به عهده دارند که اولین مورد آن جهاد است؛ منظور از جهاد، جهاد با بی عفتی و فساد در سرزمین عفاف است. هدف دشمن نابودی کردن سپاه مهدی (عج) به واسطه بی عفت کردن تدریجی جوانان است، لذا زنان باید در راه حفظ عفت جامعه کمر به جهاد ببندند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج دومین وظیفه خاص زن را فرزند آوری عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه یکی از مولفه های قدرت در جهان، نیروی انسانی است، زنان باید سختی های فرزند آوری را تحمل کرده و موجب افزایش جمعیت کشور شوند.

تقدسی عنوان کرد: در نهایت زنان باید منتظر پرروی کنند؛ بدین معنی که فرزندانی تربیت کنند که حامی ولایت بوده و تمام اعمالشان مورد پسند امام زمان (عج) باشد.


ارسال نظرات