خبرهای داغ:
فرماندار ملایر:

فعاليت‌هاي فرهنگي شورا در اولويت قرار بگيرد

فرماندار ملایر گفت: فعاليت‌هاي فرهنگي شورا بايد در اولويت قرار بگيرد و اين دست فعاليت‌هاي فرهنگي که نياز جامعه است بايد استمرار پيدا کند.
کد خبر: ۸۶۷۸۰۱۶
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، عبدالعظیم رضایی امروز در نشست کمیته ایثار و شهادت شورای شهر ملایر اظهار داشت: فعاليت‌هاي فرهنگي شورا بايد در اولويت قرار بگيرد و اين دست فعاليت‌هاي فرهنگي که نياز جامعه است بايد استمرار پيدا کند.

وي افزود: شهر ملاير يک شهر فرهنگي است و فرهنگ يک فرآيند بسيار طولاني و دراز مدت است و بايد از ديدگاه هاي فرهنگي ديگران بيشتر استفاده شود.

معاون استاندار همدان با بیان اینکه بسياري از مشکلات و گرفتاري‌هاي سياسي، اجتماعي، اقتصادي و حتي مديريتي ما مشکل فرهنگي است، خاطرنشان کرد: اگر در جامعه به دنبال موفقيت هستيم بايد به مسئله فرهنگ بيشتر توجه کنيم.

وی در ادامه با تأکید بر ضرورت تجليل از شهدا و ايثارگران يادآور شد: ‌ما بايد از مناسبت‌ها استفاده کنيم و از جامعه ايثارگري، فرزندان شهدا، جانبازان و آزادگان بيشتر تجليل کنيم.

رضایی اضافه کرد: فرزندان شاهد درد دل‌ها و خاطراتي دارند که شنيدني است و ما وظيفه داريم براي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت تلاش کنيم و به خودمان و نسل هاي آينده يادآوري کنيم که در سال هاي دفاع مقدس چه اتفاقي افتاده است.

وي اعزام اردوهاي راهيان نور را برنامه هاي مناسبي براي آشنايي نسل جوان با آرمان هاي شهدا و اهداف رزمندگان دانست و افزود: اين نوع حرکت ها اگر به تفکرات جناحي و سياسي آلوده نشود مي تواند بسيار مفيد و تأثيرگذار باشد.

فرماندار ملاير با تأکيد بر اينکه باید قدر دستاوردهاي انقلابدانستهو قدردان شهدا و ايثارگران باشيم، گفت: در برخي کشورهاي غيراسلامي همه ساله از بازماندگان جنگ کشورشان تقدير مي‌کنند و از آنان به نيکي ياد مي کنند ما نیز وظيفه داريم از شهدا و يادگاران عزيز دفاع مقدس تجليل و قدرشناسي کنيم.

وی تأکيد کرد: فرزندان شاهد و جامعه ايثارگر ما بايد شجاعانه اشتباهات و خطاهاي مسئولين و ديگران را با رعايت اخلاق و احترام بيان کنند و ملاحظه کاري نکنند.

در پايان این نشست از 12 جانباز و 10 فرزند شهيد، همچنين احمد غفاري ورزشکار و قهرمان نمونه ملاير با اهداي لوح تقدير و هدايايي تجليل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات