با هدف تقدیر از خادمین شهدا

همایش راهیان‌نور در مشهد برگزار شد

مراسم اختتامیه راهیان‌نور خواهران بسیجی دانشگاه‌های تربیت معلم در دانشکده تربیت مدرس قرآن مشهد برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۷۷۹۸۷
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۴

به گزارش سرویس بسیج راهیان نور خبرگزاری بسیج، همایش راهیان نور خواهران بسیجی دانشگاه‌های تربیت معلم در دانشکده تربیت مدرس قرآن مشهد برگزار شد. 


میر شجاع از رزمندگان دوران دفاع مقدس و راوی راهیان نور شهر مشهد با بیان این که راهیان نور یک سفری نیست که روزی و قسمت باشد؛ بلکه عزم و اراده می‌خواهد که به این سفر برویم، گفت: آن های که به سفر راهیان نور می روند دعوت شده شهدا هستند.
 
وی افزود: امروز تشعشع شعاع نورانی شهدای ما از ایران نیز گذشته است و این نور به ما در صحنه پیکار با باطل به ما کمک می‌کند و ما باید خودمان را در معرض انفاس شهدا قرار دهیم تا سرنوشت مان تغییر کند.
 
راوی اردوهای راهیان نور افزود: تمام سفرهای ما باید حول محور راهیان نور باشد و راهیان نور باید ما را دگرگون کند.
 
این رزمنده دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه ما راضی به لبخند دشمن نیستیم، تصریح کرد: شهدا چون دریای همیشه مواج بودند و راهیان نور یعنی آشنایی با راه شهیدان و هروقت که برای انقلاب اسلامی مشکلی به وجود آمد یا عده‌ای شهید شدند، شهدا دست ما را گرفتند.
 
میر شجاع گفت: در این 37 سالی که از انقلاب می‌گذرد دو دسته در ایران مدیریت کردند یک دسته مدیرانی که سردمدار اسلام اعتباری بودند مانند بنی صدر و مدیرانی که سردمدار اسلام واقعی بودند مانند امام خمینی(ره)، در اسلام اعتباری مدیر حاضر است تمام وجودش را بدهد تا لبخند دشمن را ببیند.
 
این رزمنده دوران دفاع مقدس افزود: در عملیات کربلای پنج، غرب با تمام مظاهرش در شلمچه جلوی ما ایستاد و امام بعد فرمودند: شب های عملیات کربلای ۵  شب‌های قدر انقلاب اسلامی است.
 
در پایان این جلسه از خادمین سال راهیان نور تقدیر شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار