دیدار اعضای هیئت مدیره شرکت مخابرات با امام جمعه زنجان

مدیرعامل شرکت مخابرات استان زنجان ،اعضای هیئت مدیره ومدیران شرکت مخابرات استان زنجان به دیدارنماینده ولی فقیه و امام جمعه استان زنجان رفتند.
کد خبر: ۸۶۷۷۲۱۱
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرعامل شرکت مخابرات استان زنجان در این دیدار ضمن ارائه عملکرد شرکت مخابرات استان زنجان در سال ۹۴، گزارش برنامه های این شرکت درسال جاری را ارائه نمود.

مهندس جدیدی در ادامه افزود: تامین زیرساخت های مورد نیاز و تداوم ارتباط رسانی با هوشیاری و تخصص کارشناسان ما در سراسر استان، به نحو مطلوب انجام می پذیرد.

وی ضمن اشاره به منویات مقام معظم رهبری در رابطه با نامگذاری سال۹۵ با عنوان” اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل” اظهار داشت: مدیران و کارکنان مخابرات نهایت تلاش خود را در راستای تحقق بیانات معظم له بکار خواهند بست.

همچنین در ادامه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، ضمن تبریک فرارسیدن هفته ارتباطات به تلاشگران عرصه ی ارتباطات،از خدمات ارائه شده قدردانی کرد.

آیت اله خاتمی افزود: اقتصاد مقاومتی یعنی بهره برداری صحیح از امکانات به منظور بالا بردن سطح بهره وری و شرکت مخابرات نیز در این زمینه پیشرفت های قابل ملاحظه ای داشته و انشاءالله امسال را بهتر از سالهای قبل دنبال خواهد نمود.

ارسال نظرات