سعیدی در گفتگو با «بسیج»مطرح کرد

بی تفاوتی دولت در برخود با کانال های غیر اخلاقی

نمایده مردم تبریز در مجلس گفت: برخورد قاطعانه دولت با منتشر کننده تصاویر مینو خالقی مشخص کرد که توانایی و اراده برای برخود با محتوای غیراخلاقی در شبکه های اجتماعی وجود دارد؛ اما بی تفاوت است.
کد خبر: ۸۶۷۶۸۹۸
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷

محمد اسماعیل سعیدی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج درخصوص دستگیری فوری مدیر کانال منتشر کننده تصاویر مینو خالقی گفت: این برخورد قاطعانه دولت مشخص کرد که توانایی و اراده برای برخود با محتوای غیراخلاقی در شبکه های اجتماعی وجود دارد و دولت این توان را دارد؛ اما بی تفاوت است زیرا، بعضاً ادعا می شد دولت قادر به این کار نیست.

وی با بیان اینکه تأمین و تضمین امنیت اخلاقی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی جامعه بر عهده دولت است افزود: بی تفاوتی دولت در قبال این موضوع پذیرفته نیست و انتظار مردم این است که به صورت جدی با کانال های غیر اخلاقی در شبکه های اجتماعی برخورد شود.

نماینده مردم تبریز در مجلس تصریح کرد: اینکه مسئولان به راحتی از این موضوعات بگذرند قابل قبول نیست، باید احساس مسئولیت بیشتری به خرج دهند.

سعیدی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری بر امنیت اخلاقی و نگرانی هایی خانواده ها در این خصوص گفت: دولت مسئولیت این موضوع را بر عهده دارد؛ اگرچه دستگاه های دیگر هم وظایف خاص و مربوط به خود را داشته که باید به آن عمل کنند.

ارسال نظرات