مسئول بسیج هنرمندان با انتقاد از فیلم 50 کیلو آلبالو در گفتگو با «بسیج»:

وزارت‎ارشاد دلش برای انقلاب نمی‎سوزد

علی صادقی گفت: به کارگیری شوخی‌های زننده جنسی و دیالوگ‌های دم‌ دستی تاسف بار است کسانی که در وزارت ارشاد چنین فیلم هایی را تایید می کنند یعنی دلشان برای انقلاب و ارزش ها نمی سوزد.
کد خبر: ۸۶۷۶۳۴۴
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۴
علی صادقی مسئول بسیج هنرمندان در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج، با انتقاد از فیلم 50 کیلو آلبالو گفت: درست است که ما در کشور نیاز به طنز داریم ولی نباید به هر قیمتی فقط بخواهیم مردم را بخندانیم.

وی افزود: خانواده ها به فیلم ها از نگاه طنز توجه می کنند ولی به کارگیری شوخی‌های زننده جنسی و دیالوگ‌های دم‌ دستی تاسف بار است.


صادقی اظهار داشت: اگر از دیدگاه معنوی و ارزشی بخواهیم به بعضی از فیلم ها توجه کنیم متاسفانه تنها چیزی که امروز در اکثر فیلم ها به آن توجه نمی شود همین اخلاق و ارزش ها است، روزمره ترین چیزها را که شاید عنوان کردن آن درست نباشد در فیلم ها مطرح می کنند.

مسئول بسیج هنرمندان تصریح کرد: شاید مردم از دیدن بعضی از فیلم ها بخندند ولی تاثیرات منفی فیلم های طنزی که شوخی های غیر اخلاقی دارند بعد ها مشخص می شود وقتی در عمق فیلم برویم محتوای اکثر آنها مناسب ایران و جمهوری اسلامی نیست.

صادقی عنوان کرد: امروز وقتی خانواده ها برای دیدن فیلمی به سینما می روند این حداقل توقع است که یک بحث آموزنده هم در فیلم وجود داشته باشد ولی متاسفانه این طور نیست.

وی گفت: خیلی ها درصدد هستند که ارزش های جمهوری اسلامی و بها دادن به شهدا را کمرنگ کرده ایثار را بی اهمیت جلوه دهند کسانی که در وزارت ارشاد چنین فیلم هایی را تایید می کنند یعنی دلشان برای انقلاب و ارزش ها نمی سوزد.

ارسال نظرات