عضو شورای مرکزی جنبش عدالتخواه در گفت‌وگو با «بسیج»:

وقتی در فضای مجازی آبروی3هزار دانشجو را بردند، دولت‌ چه‌ کرد؟

شایان نادری گفت: با آبروی بیش از سه هزار دانشجوی بورسیه که برخی از آن‎ها در رشته خود متخصص و نخبه علمی بودند بازی شد ولی دولت و وزارت کشور هیچ اقدامی در این خصوص انجام ندادند.
کد خبر: ۸۶۷۶۱۰۳
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲
شایان نادری عضو شورای مرکزی جنبش عدالت‌خواه در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در خصوص بازداشت مدیر کانال انتشاردهنده عکس‎های مینو خالقی توسط وزارت کشور اظهار داشت: این اقدام نشان داد اگر دولت به‎خصوص وزارت کشور بخواهد در بحثی ورود پیدا کند می‎تواند و در اولین فرصت مدیر کانال انتشاردهنده عکس‎های مینو خالقی که درست است جرم بوده بازداشت می‎کند.

نادری در ادامه افزود: البته در خصوص این پرونده جای سوال است که هنوز با جرم اولیه ی اقدام مینو خالقی برخوردی صورت نگرفته و دولت فقط توجه خود را به جرم ثانویه معطوف کرده است.

عضو شورای مرکزی جنبش عدالت‌خواه در خصوص سه هزار دانشجوی بورسیه که اسامی آن‎ها در فضاهای مجازی منتشر شد عنوان کرد: در این راستا با آبروی بیش از سه هزار دانشجوی بورسیه که برخی از آن‎ها در رشته خود متخصص و نخبه علمی بودند بازی شد ولی دولت و وزارت کشور هیچ اقدامی در این خصوص انجام ندادند.

نادری تصریح کرد: این نوع اقدامات نشان می‎دهد که مجموعه وزارت کشور و دولت در این مسائل سلیقه‎ای عمل می‎کنند؛ هر جا که منافع آن‎ها از بین رفته باشد یا متضرر شده باشند درآن‌واحد وارد عمل می‎شوند ولی آنجایی که لازم به روشنگری در اذهان عمومی است و واجب است اقدامی درست صورت گیرد سهل‌انگاری می‎کنند.

عضو شورای مرکزی جنبش عدالت‌خواه با‎بیان اینکه این اقدام اخیر وزارت کشور یک فتح باب خوبی برای ورود سریع دولت در چنین مواردی خاطرنشان کرد: این انتظار از دولت است که در موارد دیگر نیز بدون اینکه حس مغرضانه‎ای داشته باشند وارد عمل شود و برای مردم روشنگری کند.

ارسال نظرات