خبرهای داغ:
فرماندار پلدشت تاکید کرد

توجه هر چه بیشتر به تحقق اقتصاد مقاومتی

فرماندار پلدشت بر توجه هر چه بیشتر به تحقق اقتصاد مقاومتی تاکید کرد.
کد خبر: ۸۶۷۵۷۵۱
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، اکبر عبدالله‌نژاد در جلسه شورای اداری شهرستان پلدشت که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، بر تحقق اقتصاد مقاومتی تاکید کرد.

وی با اشاره به نامگذاری سال جاری توسط مقام معظم رهبری، تصریح کرد: تاکید ایشان بر اقدام و عمل در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی راه را برای مردم ایران به ویژه مسؤولان نشان داد.

فرماندار پلدشت رسیدن به خودکفایی را از مهمترین نمودهای اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و اذعان داشت: برای این منظور لازم است تمام امکانات و نیروی انسانی را بسیج کرد.

این مسؤول با بیان اینکه تلاش برای تحقق اقتصاد مقاومتی در این شهرستان از مهمترین اولویتها است، ادامه داد: برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید تمام دستگاه‌های اجرایی برنامه‌ریزی کرده و در موعد مقرر برنامه‌ها را اجرایی کنند.

عبدالله‌نژاد با اشاره به برگزاری رزمایش الی‌بیت‌المقدس در این شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: این رزمایش از ظهر امروز در پلدشت آغاز شده است و همکاری دستگاه‌های اجرای ذی‌ربط در برگزاری این همایش مطلوب ارزیابی می‌شود.

فرماندار پلدشت با اشاره به در پیش بودن سفر ریاست جمهور به آذربایجان غربی، ادامه داد: با توجه به در پیش بودن سفر ریاست جمهوری باید طرح‌های اولویت‌دار که نیازمند اعتبار هستند و یا مشکل خاصی در سطح ملی دارند آماده شوند.

این مسؤول اعلام کرد: لازم است تا دستگاه‌های اجرایی در این خصوص اهتمام داشته و از آمادگی لازم برای استقبال از هیئت دولت داشته برخوردار باند.

ارسال نظرات