اهتمام مربیان و مشاور مرکز الزهراء زنجان به ارائه مشاوره در مدارس شهرستان

مربیان مرکز الزهراء زنجان با حضور در مدارس به دانش آموزان زنجانی خدمات مشاوره و هدایت آموزشی ارائه می دهند.
کد خبر: ۸۶۷۵۵۷۱
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان،در راستای طرح فرهنگ سازی آموزشی-شغلی در مدارس که با هدف آشناسازی عموم بویژه دانش آموزان و خانواده ها با آموزش های فنی و حرفه صورت می گیرد.

گفتنی است، مشاور و مربیان مرکز خواهران الزهراء زنجان با حضور در مدارس به دانش آموزان زنجانی خدمات مشاوره و هدایت آموزشی ارائه داده و به معرفی رشته های مهارتی و بازار کار آنها می پردازند تا دانش آموزان براساس شناخت استعدادها و نیز نیازهای شغلی جامعه ومحیط زندگی خود، بتوانند با انتخاب حرفه مناسب در آینده شغل مطلوب را کسب نمایند.

این طرح دارای دو بخش می باشد که یکی از بخشهای آن زمینه سازی مناسب برای بازدید دانش آموزان از کارگاه های آموزشی در مراکز و بخش دیگر نیز مشاوره توسط مشاور و مربیان مراکز در مدارس صورت می گیرد.

مرکز خواهران الزهراء در هر دو بخش این طرح فعال بوده و با انجام بازدید های همگانی و نیز بازدید های ویژه دانش آموزان و انجام مشاوره در مدارس در ترویج فرهنگ مهارت آموزی و هدایت دانش آموزان اهتمام دارد.

بطوریکه سال گذشته مربیان و مشاور این مرکز با حضور در مدارس 586 دانش آموز را مشاوره داده و یک هزار و 35 دانش آموزان به منظور بازدید از کارگاه ها و نیز بهره مندی از آموزشهای کوتاه مدت در مراکز حضور یافتند که در مجموع در این بازه زمانی یک هزار و 621 مشاوره توسط این مرکز به دانش آموزان ارائه شده است.

ارسال نظرات