خبرهای داغ:
به مناسبت سوم خرداد انجام می‌گیرد

اجرای 45 برنامه فرهنگی ورزشی در سلماس

فرمانده تیپ 264 پیاده شهید عبدی سلماس گفت: به مناسبت سوم خرداد 45 برنامه فرهنگی ورزشی در سلماس برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۷۵۲۱۷
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، امیر سرتیپ دوم شیرزاد پارساجو در نشست هماهنگی برنامه‌های سالروز فتح خرمشهر در سلماس، اظهار داشت: سوم خرداد بزرگترین نماد مقاومت و مهمترین سمبل فتح و پیروزی مردم غیور ایران اسلامی در مقابله با استکبار جهانی است.

وی هدف از برگزاری این برنامه‌ها را ایجاد روحیه نشاط در مردم این شهر عنوان کرد و ادامه داد: فتح خرمشهر، رخدادی عظیم و جاودانه است و اجرای این برنامه‌ها ظرفیتی برای ایجاد نوعی فرهنگ در راستای یادآوری این رخداد تاریخی و ایجاد نشاط در جامعه است.

این مسؤول افزود: همزمان با سوم خرداد از سوی این تیپ 20 برنامه متنوع ورزشی، اجتماعی و فرهنگی برگزار می‌شود.

پارساجو اظهار داشت: سوم خرداد هدیه‌ای الهی به مردم غیور ایران اسلامی در دوران سخت دفاع مقدس بود که با نصرت و پیروزی رزمندگان اسلام به پایان رسید و افتخار دیگری در دفتر شجاعت‌ها و تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت رسید.

وی تصریح کرد: سالروز آزادسازی خرمشهر به عنوان یک روز ملی در کشور رقم خورده و با توجه به اینکه باید رشادت‌های رزمندگان اسلام در دوران جنگ تحمیلی سینه به سینه و نسل به نسل به جوانان منتقل شود.

فرمانده تیپ 264 پیاده شهید عبدی سلماس بابیان اینکه گرامیداشت سوم خرداد از اهمیت به‌سزایی برخوردار است، اعلام کرد: باید چنین روزهایی در بین مردم و مسئولان بیش از این مورد توجه قرار گیرد.

ارسال نظرات