خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه خوی:

نام گذاري سوم شعبان به نام روز پاسدار یک امر مقدس است

در آستانه فرارسیدن اعیاد شعبانیه و بررسي وضعيت گردان 306مالك اشتر مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه خوي در مقرگردان حضور يافت.
کد خبر: ۸۶۷۵۱۹۳
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه خوي در جمع دلاورمردان گردان 306مالک اشتر ضمن تبريك و تهنيت فرارسيدن ولادت باسعادت ارباب عشق و سلطان وفاگفت: نام گذاري سوم شعبان به نام روز پاسدار و تشكيل نهاد مقدس سپاه دو امر مقدس در نظام جمهوری اسلامی ایران و يادگار با ارزنده امام امت(ره) است.

حجت الاسلام محمد رستمي با بیان اینکه سپاه پاسداران در نظام مقدس جمهوری اسلامی برکات فراوانی داشت که در تمام مراحل انقلاب از حقیقت،عزت و عقاید انقلاب دفاع کرد و همیشه مدافع مرزهای عقیدتی، جغرافیایی و حقیقی نظام بوده،هست و خواهد بود.

وي با اشاره به برقراري امنيت در مرزها توسط دلاورمردان و مرزبانان گفت: در کشورهایی که خود را امن ترین نقاط دنیا معرفي مي كنند می بینیم گروهک های تروریستی نفوذ می کند اما تمامی قدرتهای لازم در اختیار گروهکهای تروریستی تکفیری مثل داعش قرار دارد اما به برکت سپاه پاسداران و جانفشانيها و ايثارگري هاي پاسداران،آنان توان نفوذ به ایران را ندارند.

ارسال نظرات