رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ابهر:

برگزاری مسابقات مرحله شهرستانی قرآن کریم در ابهر

مسابقات مرحله شهرستانی قرآن کریم در شهرستان ابهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۷۴۹۳۲
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ابهر گفت: مسابقات مرحله شهرستانی قرآن کریم در ابهر برگزار شد.

طیب موسوی افزود: اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ابهر به منظور اجرای برنامه‌های قرآنی، طرح‌های متعددی را اجرایی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه طرح‌های قرآنی اوقاف به صورت مستمر اجرا می‌شود، تصریح کرد: یکی از طرح‌های اجرایی توسط اوقاف برگزاری مسابقات قرآنی است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ابهر با اشاره به اینکه مسابقات قرآنی اوقاف در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری اجرایی می‌شود، افزود: امسال نیز در این دوره از مسابقات 63 نفر در مرحله شهرستانی حضور داشتند.

موسوی با بیان اینکه این مسابقات در پنج رشته در بخش برادران برگزار شد، اضافه کرد: همچنین در بخش خواهران نیز این مسابقات در چهار رشته برگزار شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ابهر ادامه داد: با برگزاری این دوره از مسابقات 21 نفر به مرحله استانی راه یافتند.

وی تاکید کرد: طبق تغییر صورت گرفته در نحوه برگزاری مسابقات، در این دوره فعالان قرآنی بالای 18 سال حضور داشتند.

موسوی در ادامه از برگزاری مسابقات قرآنی مفاهیم نیز خبر داد و گفت: این مسابقات به صورت سراسری و همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ابهر با بیان اینکه تا اکنون 130 نفر در مسابقات مفاهیم ثبت‌نام کردند، اظهار داشت: احتمال می‌رود تا روز برگزاری این مسابقات تعداد شرکت کنندگان افزایش پیدا کند.

موسوی با اشاره به اینکه مسابقات قرآنی مفاهیم سوم خرداد ماه برگزار خواهد شد، تصریح کرد: منبع مرحله شهرستانی مسابقات سوره یونس براساس تفسیر نمونه است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ابهر با اشاره به استقبال شهروندان ابهری از برنامه‌های قرآنی اوقاف افزود: خوشبختانه هر سال شاهد حضور باشکوه شهروندان به ویژه جوانان هستیم.

ارسال نظرات