یک فعال رسانه ای در گفتگو با «بسیج»:

بازگشت ممنوع التصویرها با چه توجیهی؟/رسانه ملی کیفیت را فدای جذب مخاطب نکند

رضا صفری گفت: متاسفانه در چند سال اخیر برنامه ها و مسابقات تلویزیون برای جذاب سازی و جذب مخاطب کیفیت برنامه ها را فدای جذاب سازی کرده است.
کد خبر: ۸۶۷۴۷۷۸
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۳
رضا صفری مسئول بسیج رسانه اصفهان در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج، گفت: رسانه ملی به فرموده امام راحل دانشگاه عمومی محسوب می شود و باید مروج اخلاق و فضائل اخلاقی باشد.

وی افزود: متاسفانه در چند سال اخیر برنامه ها و مسابقات تلویزیون برای جذاب سازی و جذب مخاطب کیفیت برنامه ها را فدای جذاب سازی کرده است و در اصل با شگردها و تکنیک هایی که مورد قبول جامعه اسلامی و هنجارها و ارزش های نظام اسلامی ما نیست به دنبال جذب مخاطب هستند.

صفری اظهار داشت: یکی از مشکلاتی که وجود دارد بحث مسابقاتی است که مبنای آنها در پرداخت پول و مسائل مالی است تصمیم گیران و مسئولان صدا و سیما نسبت به این قضیه نیز چاره جدی بندیشند که برای جذاب سازی برنامه ها نباید ملاک های مادی را در دستور کار خود قرار دهند.

وی تصریح کرد: سوال اساسی ما از برنامه سازان تلویزیون این است که مجریانی که به علل مختلف و در ادوار گذشته ممنوع التصویر بودند طبق کدام ضوابط، کدام جریان و چه اصولی دوباره به تلویزیون و برنامه های مخاطب محور دعوت شده اند.

صفری گفت: مسئولان صدا و سیمای ما در دعوت از مجریانی که در گذشته ممنوع التصویر بوده اند دقت بیشتری داشته باشند و مبتنی بر خواست های اساسی جامعه در این زمینه تجدید نظر اساسی کنند.

ارسال نظرات