در گفت‌وگو «بسیج» با نقوی حسینی عنوان شد

آیا فعالیت اقتصادی نهاوندیان، پسرش و فریدون در پسابرجام گسترده‌تر شده است؟

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: هیچ دولتی در این 3 سال نمی‎تواند این مقدار کارخانه را تعطیل کند.
کد خبر: ۸۶۷۴۷۰۹
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳
سید حسین نقوی حسینی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در واکنش به اظهارات دیروز رئیس‎جمهور در جمع مردم کرمان اظهار داشت: هر حرکت، گفتار و اظهارنظری که باعث دوقطبی شدن جامعه شود و بوی تفرقه از جامعه اسلامی به مشام دشمن برسد برخلاف مصالح نظام و ملت است و هر نوع دوقطبی سازی، ایجاد شکاف و مقابله، خیانت به کشور و منافع ملی  محسوب می‎شود.

نقوی حسینی در ادامه توضیح داد: یک دولتی وقتی روی کار می‎آید اگر اوایل مسئولیت خود مشکلات را به گردن دولت قبل بیندازد قابل‌قبول است ولی این اظهارات در سال آخر دولت قابل‌قبول نیست، این دولت نیز چون محصولی از توافق هسته ای حاصل نکرده، تقصیر را گردن دیگران و دولت قبل می‎اندازد تا به‌نوعی آن را توجیه کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس خطاب به دولت یازدهم گفت: این چه بهانه‌جویی‌هایی است که هر جا ناتوان هستید، نمی‎توانید کاری انجام دهید  و کار با مشکل روبرو می‎شود گردن دولت قبل می‎اندازید؟

نقوی حسینی با اشاره به اظهارات رئیس‎جمهور در یزد مبنی بر اینکه در 8 سال دولت قبل یک شغل ایجاد نشده  عنوان کرد: این‌یک دروغ بزرگ است و ما انتظار نداریم رئیس‎جمهور از یک تریبون عمومی به مردم دروغ بگوید و این سوال را از باید آقای روحانی پرسید که شما که 3 سال است رئیس دولت هستید چند شغل ایجاد کرده‎اید؟ شما که به جای اشتغالزایی، دولت بیکارزایی هستید.

نماینده مردم ورامین در مجلس با اشاره به تعطیلی کارخانه‎ها، کارگاه‎ها و بنگاه‎های اقتصادی یکی پس از دیگری در این دولت اظهار داشت: این اقدام یکی از هنرهای این دولت است؛ چراکه هیچ دولتی در این 3 سال نمی‎تواند این مقدار کارخانه را تعطیل کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در خصوص بخش دیگری از اظهارات دیروز رئیس‌جمهور  مبنی براینکه برجام به فرجام رسید بیان کرد: در مورد برجام نیز مردم به‌خوبی می‎توانند قضاوت کنند که از این برجام چیزی عاید کشور و ملت شده است یا خیر و چه اثری بر زندگی آن‎ها، بر رکود و بحران بیکاری گذاشته است؟

نماینده مردم ورامین در مجلس بابیان اینکه ما نتیجه و آثاری مطلوب از منافع برجام نمی‎بینیم تصریح کرد: البته ممکن است کار اقتصادی برخی آقایان مثل آقای نهاوندیان و پسرش در حوزه اقتصادی فعال‌شده باشد و نتیجه برجام را چشیده باشند یا اینکه ممکن است فعالیت‌های آقای فریدون گسترده‎تر شده و نتایج برجام را چشیده باشد، ولی ملت ایران چیزی از نتایج این برجام را نچشیده‌اند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار