پژمان‌فر در گفت‌وگو با «بسیج»:

مشاوره‎های اشتباه اطرافیان روحانی به او نگرانمان کرده است

نماینده مردم مشهد در مجلس گفت: امروز مقداری نگرانی‎ در ارتباط با یک سری مباحث مطرح‌شده از ناحیه آقای روحانی وجود دارد که آن‎ها مسبوق به سابقه نبوده و با دیدگاه‎های گذشته او وقتی مقایسه می‎شود یک تفاوتی با گذشته او دارد.
کد خبر: ۸۶۷۴۶۴۵
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۱
نصرالله پژمان فر عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در خصوص اظهارات انحرافی دولت تصریح کرد: معمولا افرادی که در جایگاهی قرار می‎گیرند وقتی اظهارنظر می‎کنند اظهارنظرشان فردی نیست بلکه جمعی است که طبیعتا به آنها یک سری افراد به‌عنوان پشتیبان فکری خطوطی را مطرح می‎کنند.

پژمان فر در ادامه گفت: امروز مقداری نگرانی‎ در ارتباط با یک سری مباحث مطرح‌شده از ناحیه آقای روحانی  وجود دارد که آن‎ها مسبوق به سابقه نبوده و وقتی با دیدگاه‎های قبل او مقایسه می‎شود یک تفاوتی با گذشته او دارد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در چرایی این اظهارات رئیس‌جمهور بیان کرد: شاید یک سری افرادی در قالب‎های ساختاری یا غیرساختاری به او یک سری مسائل را القا می‎کنند که از ظرفیت او برای طرح مسائل خودشان استفاده می‎کنند.

نماینده مردم مشهد در مجلس تاکید کرد: در این قضیه باید مراقبت‎های لازم از ناحیه آقای روحانی نسبت به تیمی که مشاوره‎های مختلف به او می‎دهند باید صورت گیرد، چراکه آقای روحانی سابقه دیرینی در کشور داشته، هم نماینده بوده و هم مسئولیت‎های مختلفی چون حضور در شورای عالی امنیت ملی داشته و با زیرساخت‎ها و مسائل کشور کاملا آشنایی دارد.

پژمان فر عنوان کرد: اینکه بعضی اظهارنظرها می‎شود یا نشان‎دهنده این است که کسی این اظهارنظرها را می‎کند که اطلاعات کافی نسبت به ساختار کشور ندارد یا به‌هرحال یک اهداف خاصی را که مغایر با چارچوب نظام است پیگیری می‎کند که این دو مورد مطمئنا در مورد آقای روحانی وجود ندارد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در ادامه تصریح کرد: این مسئله یک نگرانی را در ذهن‎ها ایجاد می‎کند که تیم مشاوره دهنده نسبت به او مشاوره‎های غلطی و مسائل اشتباهی را به او منتقل می‎کنند و جمع‎بندی این می‎شود که این اظهارنظرها از جانب آقای روحانی مطرح می‎شود که امیدواریم آقای روحانی هم نسبت به این مسئله دقت کافی و مراقبت را داشته باشد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار