مرد رسانه ای آموزش و پرورش قهرمان شد

روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد مقام نخست بهترین روابط عمومی در استان را کسب کرد.
کد خبر: ۸۶۷۴۴۵۴
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۴

ظهر امروز و با حضور مسؤول امور استان‌های روابط عمومی وزارت کشور؛ نشست شورای روابط عمومی‌های کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

در این نشست که همراه با انتخاب بهترین روابط عمومی‌های استان بود سید حمدالله خواهش‌نیک مسؤول روابط عمومی آموزش و پرورش استان به همراه روابط عمومی این دستگاه مقام نخست را به خود اختصاص دادند.

به گزارش فارس، روابط عمومی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد که در حال حاضر فعال‌ترین سایت اداری را در استان در بین دستگاه‌های مختلف به خود اختصاص داده موفق شد که با کسب 166 امتیاز در بین همه روابط‌ عمومی‌های استان مقام نخست را به خود اختصاص دهد.

این روابط عمومی در آیتم‌های مختلف از جمله در بخش الکترونیکی و اطلاع‌رسانی و البته همکاری و تعامل با رسانه‌ها موفق به کسب چنین رتبه‌ای در استان شد.

این در حالی است که روابط عمومی‌ آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در بین روابط عمومی‌های آموزش و پرورش کشور نیز حائز رتبه‌های برتر کشوری شده است.

سید حمدالله خواهش‌نیک مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان در این زمینه به فارس گفت: همکاری و ارتباط بسیار خوب رسانه‌ها و روابط عمومی آموزش و پرورش یکی از دلایل برتر شدن آموزش و پرورش استان در این خصوص شد.

وی گفت: پرهیز از هرگونه حاشیه و اندیشیدن به کار حرفه‌ای و تعامل با همه اجزای دستگاه و رویکرد بسیار خوب مدیران آموزش و پرورش استان نسبت به روابط عمومی موجب دستیابی به انی مقام در استان شد.

به گزارش فارس، سید حمدالله خواهش‌نیک از خبرنگاران فعال صدا و سیمای استان و از برترین مستند سازان و همچنین مجری برنامه پر بیننده گفتن نگین در کهگیلویه و بویراحمد است.

ارسال نظرات