عضو کمیسیون بهداشت مجلس در گفتگو با «بسیج»عنوان کرد

توجیه مضحک مسئولان برای زیرمیزی گرفتن پزشکان

نماینده مردم پاوه در مجلس گفت: عادی جلوه دادن گرفتن زیر میزی کاملاً نابجا بوده و خود آن اقدامی غیر شرعی، غیر قانونی و غیر انسانی است، اینکه برخی به حق خود قانع نیستند دلیل نمی شود گرفتن زیرمیزی را به هر بهانه ای حق پزشک بدانند.
کد خبر: ۸۶۷۳۹۰۴
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۹

نعمت الله منوچهری عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در واکنش به اظهارات نایب رئیس جامعه جراحان کشور مبنی بر اینکه گرفتن زیرمیزی حق پزشکان بوده و تعرفه های پزشکی ناعادلانه است گفت: این اظهار نظر اصلا درست نیست و من به شدت با آن مخالفم.

وی ادامه داد: مطرح کردن و عادی جلوه دادن گرفتن زیر میزی کاملاً نابجا بوده و خود گرفتن زیرمیزی اقدامی غیر شرعی، غیر قانونی و غیر انسانی است و نباید راجع به اقدامات خلاف مخصوصاً در حوزه پزشکی که با جان مردم سر وکار دارد اینگونه اظهار نظر کرد؛ اینکه برخی به حق خود قانع نیستند دلیل نمی شود گرفتن زیرمیزی را به هر بهانه ای حق پزشک بدانند.

نماینده مردم پاوه در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: اینگونه صحبت کردن و زیر سوال بردن پزشکان جامعه عواقب و پیامد های بد و سنگینی خواهد داشت.

این نماینده مجلس در واکنش به صحبت دیگر نایب رئیس جامعه جراحان کشور مبنی بر اینکه خطاهای پزشکی یک امر عادی بوده و در همه نقاط جهان رخ می دهد گفت: درست است که خطای پزشکی در همه جای دنیا اتفاق می افتد اما این خطاها درصد دارند، نه اینکه از هر 10 عمل جراحی 3 خطای پزشکی داشته باشیم ؛ درصدش به این صورت است که از هر 100 عمل جراحی اگر یک مورد اتفاقی افتاد عادی است که امیدواریم همان یک مورد هم اتفاق نیفتد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار