با حضور خواهران بسیجی میبد برگزار شد:

کارگاه آموزشی و توجیهی امربه معروف ونهی از منکر

جلسه توجیهی خواهران آمر به معروف وناهی از منکر در سالن بسیج واقع در میدان شهرداری برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۷۳۸۲۳
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۵:۵۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد،در این کارگاه آموزشی مسئول امربه معروف ونهی ازمنکر ناحیه مقاومت بسیج میبد پیرامون روشهای امربه معروف واحیاء این واجب فراموش شده مطالبی را بیان نمود.

مهدی جعفری،ضمن اشاره به اهمیت این واجب فراموش شده ،بصیرت وآگاهی خواهران بسیجی را جزء اولین ومهمترین روش برای امربه معروف ونهی از منکر برشمرد وبیان نمود که از طریق مطالعه کتب ومقالات وشنیدن سخنرانی سخنرانان ماهر وتوانمند در این زمینه بر آگاهی وبصیرت خود بیفزائیم.

وی اخلاص داشتن وبرای خدا کار کردن را از ویژگیهای آمر به معروف وناهی ازمنکر دانست وبیان نمود که به واسطه آن تاثیر پذیری حرف ما در انجام دهنده منکر بیشتر است.

جعفری با بیان اینکه نهی ازمنکر باید سریع وصریح باشد تاکید نمود که ماباید در هنگام برخورد با منکری تذکر لسانی بدهیم وعبور کنیم وخیلی التماس انجام دهنده منکر نکنیم وآمرین نباید به محض مشاهده یک منکر با تند خویی با انجام دهنده منکر برخوردند که گاهی نتیجه عکس بدهد .

مسئول امربه معروف ناحیه میبد در پایان گفت:تمام عیوب یک فردی که چند چند عیب دارد را به یکباره بیان نکنیم بلکه اولویت بندی کنیم که کدام منکری اهمیت بیشتری دارد وبه فرد تذکر داده شود.
لازم به ذکر است این کارگاه به همت مسئولین امربه معروف ونهی ازمنکر دوحوزه فاطمه الزهرا(س) وخدیجه الکبری(س) شهرستان میبد برگزار شد.



ارسال نظرات