خبرهای داغ:
مسئول حوزه‌های علمیه میاندوآب:

ملت بزرگ ایران پشتیبان پاسداران هستند

مسئول حوزه‌های علمیه میاندوآب گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی به معنای واقعی کلمه پشتیبان پاسداران هستند، چرا که دشمن درصدد تخریب وجهه سپاه است.
کد خبر: ۸۶۷۲۹۴۵
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام حمید حسن‌زاده با اشاره به اینکه هم‌اکنون در آستانه فرا رسیدن میلاد با سعادت امام حسین(ع) و روز پاسدار قرار گرفته‌ایم، اظهار داشت: ملت بزرگ ایران اسلامی به معنای واقعی کلمه حامی سپاه و پاسداران هستند.

وی با اشاره به اینکه میلاد با سعادت حضرت سیدالشهداء امام حسین(ع) به عنوان روز پاسدار در ایران اسلامی نام‌‌گذاری شده است، ضمن تبریک این روز فرخنده به پاسداران غیور و بسیجیان ولایتمدار کشورمان، خاطرنشان کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حامی و پشتیبان پاسداران هستند.

این مسئول بر ضرورت شناخت جایگاه پاسدار و اهمیت توسط اعضای این مجموعه ارزشی و انقلابی تاکید و تصریح کرد: پاسدار باید معتقد به مبانی دین مبین اسلام و نظام اسلامی باشد، همین طور اعتقاد و التزام عملی به رکن رکین و حائز اهمیت ولایت فقیه دارد، همچنین عدم عضویت در احزاب، گروه‌ها و سازمان‌ها نیز مورد تاکید است که خوشبختانه همه این نکات را مورد توجه قرار می‌دهند.

این مدرس حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها با اظهار اینکه پاسداران زیر پرچم ولایت فقیه در حال خدمت به میهن و دین مبین اسلام در حال گام برداشتن هستند، ادامه داد: پاسدار یک مجاهد فی‌سبیل‌الله به شمار می‌رود که با عملکرد خود این موضوع را در طول سال‌های گذشته به اثبات رسانده است.

حسن‌زاده مردمی بودن، انقلابی بودن و انقلابی ماندن همچنین داشتن روحیه ولایتمداری را از جمله سجایای اخلاقی بارز پاسداران برشمرد، اضافه کرد: ایمان به ذات اقدس الهی، تقویت ابعاد معنوی شخصیت‌ها، سخت‌کوشی، خستگی‌ناپذیری و استقامت در راه خداوند متعال از اوصاف یک پاسدار به شمار نمی‌رود.

مسئول حوزه‌های علمیه میاندوآب با اشاره به بیانات بنیانگذار کبیر انقلاب امام خمینی در بحبوحه جنگ مبنی بر «ای کاش من یک پاسدار بودم» اشاره کرد و بیان داشت: این موضوع نشان‌دهنده جایگاه رفیع سپاه در پیشبرد اهداف نظام و تامین امنیت ملی است.

وی ضمن اشاره به اینکه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به دنبال تخریب جایگاه سپاه و لطمه زدن به این نهاد ارزشی و ولایتمدار هستند، خاطرنشان کرد: با این قبیل تبلیغات منفی به دنبال محدود کردن دایره قدرت سپاه و افزایش توان مانور عملیاتی خود حداقل در فضای روانی هستند.

این مسئول حمایت معنوی و مردمی از سپاه را یک وظیفه اساسی و جدی بر دوش ملت بزرگ ایران اسلامی دانست و اضافه کرد: باید به صورت جدی و صمیمانه از سپاه دفاع کرد، همچنین قدرت و معنویت سپاه را در جامعه تبیین کرد تا اینکه جوانان ضمن آشنا شدن با اقتدار سپاه به عزت نفس آنها نیز افزوده شود.

حسن‌زاده با اظهار اینکه سال جدید توسط رهبر معظم انقلاب به عنوان «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» نام‌گذاری شده است، ادامه داد: سپاه نیز برای جامه عمل پوشاندن به شعار سال در حال گام برداشتن است.

ارسال نظرات