خبرهای داغ:
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

بسیج امنیت ملی و اقتصادی ماست

مهندس نقي زاده با شركت در مصاحبه اختصاصي هفته گراميداشت كاروکارگر بسيج را امنيت ملي و اقتصادي عنوان و افزود: اداره تعاون كار و رفاه اجتماعي با برقراري وحدت سه گانه سعي دارد وحدت همدلي و همزباني را تقويت بخشد.
کد خبر: ۸۶۷۲۹۳۲
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۶
مدير كل تعاون كار و رفاه اجتماعي در مصاحبه اختصاصي خبرنگار بسيج به سوالات مطرح شده جواب دادند.

*اداره تعاون و وزارت کار در راستای ایجاد وحدت بین جامعه کارگری چه تدابیری را انجام داده است؟

-اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی زیر مجموعه ی وزارت تعاون و متشکل از 11 اداره بسیار بزرگ در سطح استان است كه در اين راستا با ایجاد وحدت سه گانه بین کارگران ، کارفرمایان و اداره کار وظيفه برقراري تقویت وحدت ، همدلی و همزبانی بین آنها را دارد.

*وحدت دربین کارگران چه ارتباطی با تولید می تواند داشته باشد؟

-وجود وحدت جامعه درحقیقت چنگ زدن به ریسمان الهی است و ما وقتی وحدت داریم می توانیم به نتایجی برسیم و اگر مغزها و تفکر هایی در کنار هم باشند قطعا می توانیم در راستای تحقق شعار سال و عملی کردن آن اقداماتی انجام دهیم.

*توصیه شما برای این قشر زحمتکش چیست؟

_توصیه من کلام مقام معظم رهبری می تواند باشد که ایشان فرمودند در کارهایتان انضباط و وجدان کاری داشته باشید و انشاءالله کارگران ما با وجدان کاری محصولات بسیار خوب و قابل رقابت با نمونه های خارجی تولید کنند. به عقیده من هر کارخانه باید بتواند 20% از محصولات تولیدی خود را صادر کند یعنی محصولی باشد که درحد استانداردهای جهانی است و ملت و دولت دست به دست هم دهند تا به این هدف برسیم.

*و حرف آخر:

-بسیج امنیت ملی و اقتصادی ماست و انشاءالله همیشه پرتوان وسرباز راستین مقام معظم رهبری باشید.

ارسال نظرات