خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان خوي:

كارگران جايگاه والايي در جامعه دارند

حجت الاسلام شكوري گفت: كارگران قشر زحمت كش جامعه هستند و با تلاش و جديت مي توانند كشور را از واردات بي نياز سازند.
کد خبر: ۸۶۷۲۹۱۶
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، امام جمعه شهرستان خوي جایگاه کارگر از دیدگاه اسلام را بسیار بالا و بلند مرتبه عنوان و افزود: در اين راستا مي توان به حركت و رفتار ائمه(ع) توجه كرد چگونه پيامبراكرم(ص) براي نشان دادن جايگاه كارگران دست پینه بسته کارگر را بوسید .

حجت الاسلام شكوري گفت: با توجه به اینکه تمام دنیا درگیر با جنگ های اقتصادی هستند باید کارگران زحمتکش ایران اسلامی نیز تلاش خودرا دوچندان کنند و کشورمان را از واردات بی نیاز ساخته و حتی به فکر صادرات محصولات تولیدی خود به کشورهای دیگر باشند.

وي منشأ بصیرت را دین داری عنوان وخاطر نشان كرد: قشرکارگر ما متدین و با آموزه های دین مبین اسلام آشنا هستند و قطعا کارها را یک تکلیف دینی و انقلابی می دانند و طبیعتا باید ها و نبایدهای آموزه های دینی و تدابیر ولی امر مسلمین در این ها نقش اساسی دارند.

امام جمعه شهرستان خوي تصريح كرد: توصيه من براي كارگران زحمت كش در قبال بصيرت و ولايت اين است كه هركس در این وادی کار میکند باید جایگاه و منزلت خود را بشناسد و بداند در جامعه ای که سرمایه داران حرف اول را می زنند قطعا کارگر جایی ندارد ولی از دیدگاه اسلام کارگران جایگاه والایی دارند.

وي در ادامه افزود: ارزش انسان به تقوای اوست و تقوا این است که انسان به تکالیف دینی و شرعی خود عمل کند و هرکس بهتر عمل کند حتما مزد و اجر خوبی میگیرد.

ارسال نظرات