خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا:

حمایت از تولید داخلی، نقطه قوت اقتصادمقاومتی است

خبرگزاری بسیج: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا، گفت: اقتصاد مقاومتی با حمایت از تولید داخلی محقق می شود و بدون شک راه نجات کشور نیز پرداختن به همین موضوع است.
کد خبر: ۸۶۷۲۷۲۴
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرفی، حجت الاسلام رجب احمدی در نشست روشنگری و بصیرتی پایگاه شهدای روستای شجاع گفت: آنچه اقتصاد مقاومتی مطرح می‌ کند، مقاوم کردن اقتصاد کشور در مقابله با تهدیدهای خارجی و چگونگی رسیدن به اهداف رشد و توسعه اقتصادی با توجه به آرمان‌ها و اعتقادات و باورهای نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی اظهار کرد: درست، دو سال پس از سال اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی در سال 1393، بار دیگر امام خامنه ای، دغدغه اقتصادی خود را درقالب شعار سال بیان کردند تا مشخص شود در عرصه اقتصاد کار برای فعالیت بسیار زیاد است. سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» که از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده، نقشه راه روشن و آینده ساز برای عبور از مراحل رشد و توسعه و رسیدن به پیشرفت است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری با آگاهی کامل از جنگ اقتصادی دشمن و اهداف آن‌ها از تشدید فشارها و تحریم‌ها علیه ایران همواره تلاش کردند، با توجه به تحریم‌ های دشمنان آنچه بیش از پیش در سخنان اخیر مقام معظم رهبری بر آن تاکید شده، بحث «اقتصاد مقاومتی» است، ایشان معتقدند که یکی از راه‌های عبور از مقطع حساس و سرنوشت ‌ساز کنونی جدی‌ گرفتن اقتصاد مقاومتی است.

احمدی با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی را باید در عمل نشان داد و گفت: مردم و مسئولان اقتصادمقاومتی را فقط در شعار خلاصه نکنند و باید با اقدام و عمل آن را جلو برد تا ثمره آن را بر سر سفره های خود مشاهده کنند.

وی ادامه داد: همه نهاد های دولتی و خود دولت نیز باید در راستای اقتصاد مقاومتی گام برداشته و کشور را خودکفا کند تا خواسته های مقام معظم رهبری را محقق سازند و رکود و بیکاری را رفع کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا در پایان گفت: وظیفه‌ همه‌ ما این است که تلاش کنیم کشور را مستحکم، غیر قابل نفوذ، غیر قابل تأثیر از سوی دشمن، حفظ کنیم و نگه داریم. در اقتصاد مقاومتی، یک رکن اساسی و مهم، مقاوم بودن اقتصاد است. اقتصاد باید مقاوم باشد؛ باید بتواند در مقابل آنچه که ممکن است در معرض توطئه دشمن قرار بگیرد، مقاومت کند.

نشست روشنگری و بصیرتی پایگاه مقاومت روستای شجاع، با حضور فرمانده حوزه شهید مصطفی خمینی (ره) و بسیجیان در مسجد جامع این روستا برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها