مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان:

برگزاری همایش خادمان حسینیه اعظم زنجان

همایش خادمان حسینیه اعظم زنجان همزمان اعیاد ماه شعبان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۷۲۷۰۵
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۳
به گزارش خبرنگار خبرگزار بسیج زنجان، مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان گفت: با توجه به اینکه حسینیه اعظم زنجان، متبرک به نام امام حسین‌(ع) است، از همین رو سالانه برنامه‌های مختلفی در این مکان اجرایی می‌شود.

مجتبی شهامی افزود: از روز دوشنبه بیست اردیبهشت‌ماه تا روز بیست و سوم اردیبهشت‌ماه پنج‌شنبه این هفته برنامه‌های مناسبتی ماه شعبان در حسینیه اعظم زنجان برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: این برنامه طی روزهای اعلام شده از ساعت 22 شب برگزار می‌شود.

مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان با بیان اینکه این مراسم در قالب جشن و سخنرانی برگزار می‌شود، افزود: آیت‌الله فروغی امام جمعه موقت اردبیل سخنران این مراسم جشن خواهد بود.

شهامی ادامه داد: همچنین در این مراسم جشن مداحان شهیر زنجانی همچون استاد کلامی، استاد مرتضی حیدری، حاج جواد رسولی، سید یوسف شبیری، سید محمود حسینی، حاج جلیل محمدی، حاج مهدی رسولی و علیرضا بیگدلی نیز حضور خواهند داشت.

مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان تصریح کرد: مراسم‌های جشن اعیاد شعبانیه با دعوت از عموم و با حضور مسئولان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه به مناسبت روز ولادت حضرت ابوالفضل‌(ع) و روز جانباز نیز از تعدادی بیمار بستری در بیمارستان‌های زنجان عیادت می‌شود، اضافه کرد: در این عیادت‌ها بستههای تبرک حسینیه اعظم زنجان نیز به عنوان تبرک توزیع خواهد شد.

مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان همچنین از برگزاری همایش بزرگ خادمان حسینیه اعظم زنجان با حضور حجت‌الاسلام فرحزاد خبر داد و تصریح کرد: این همایش نیز عصر روز چهارشنبه برگزار خواهد شد.

شهامی ادامه داد: علاوه بر این برنامه‌ها طی روزهای جشن به مدت سه روز مراسم مولودی‌خوانی در حسینیه اعظم زنجان برگزار خواهد شد.

مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان همچنین از برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای روز نیمه شعبان ولادت امام زمان(عج) نیز خبر داد و گفت: در این روز مراسم دعای ندبه در حسینیه اعظم زنجان برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات