در آستانه روز پاسدار:

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد در پیامی روز پاسدار را تبریک گفت

پاسداران انقلاب اسلامي با اقتدا به بزرگ پاسدار تاریخ، حضرت سيد الشهدا(ع)، در راه صیانت از مرزهاي عقيدتي و جغرافيايي جمهوري اسلامي ایران از هيچ كوششي فروگذار نمی کنند...
کد خبر: ۸۶۷۲۶۷۱
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسیج از بهاباد،به مناسبت فرارسیدن اعیاد شعبانیه، سرگرد پاسدار احمد حاجی زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد در پیامی فرارسیدن ماه شعبان المعظم و اعیاد ولادت حضرت امام حسین(ع)، حضرت ابوالفضل العباس(ع) و امام سجاد(ع) و روز پاسدار و جانباز را تبریک گفت.

سرگرد پاسدار احمد حاجی زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد در پیامی فرارسیدن ماه شعبان المعظم و اعیاد ولادت حضرت امام حسین(ع)، حضرت ابوالفضل العباس(ع) و امام سجاد(ع) و روز پاسدار و جانباز را تبریک گفت.

دراین پیام آمده است :

بنام الله پاسدار حرمت خون شهیدان

شعبان المعظم منسوب به حضرت رسول (ص) و ماه تولد اختران گهربار آسمان امامت و ولایت است. سوم شعبان المعظم روز میلاد اسوه حماسه و ایثار، پیشوای آزادگان و عدالت خواهان جهان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام ، روز طلیعه پاسدار و پاسدارى از مکتب مترقى اسلام است، چهارم شعبان، میلاد بزرگ مرد عرصه پیکار و وفاداری، حضرت اباالفضل العباس(ع) روز جانباز و پنجم شعبان، میلاد امام چهارم شیعیان، امام العارفین حضرت زین‌العابدین (ع) است .

پاسداران و جانبازان این مرز و بوم با رشادت و مردانگی جانانه از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند و متجاوزان را درس عبرتی دادند که تا ابد در حافظه تاریخ می ماند و امروز امنیت و آرامش کشور را مدیون رشادتها و جانبازی آن دلاور مردان می دانیم که با نثار جسم و جان خود در برابر دشمنان اسلام ایستادند و مردانه از این آب و خاک دفاع کردند.

نام گذاری روز میلاد امام حسین (ع) آن جگر گوشه نبوی به روز پاسدار از دو جهت حایز اهمیت است. وجه تسمیه اول آن، همین پاسداری امام حسین علیه السلام از مکتب جد بزرگوارش می باشد و جنبه دیگر آن اوج ایثار و فداکاری فرزندان از جان گذشته ملت عاشورایی ایران اسلامی، در کسوت سبز پاسداری است. اگر حضرت پیامبر اعظم صلی الله علیه وآله امام حسین علیه السلام را ضامن بقای دین می نامند، بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی و مجدد شریعت محمدی(ص) نیز فرمودند: اگر سپاه نبود، کشور هم نبود. یعنی اگر جهاد مقدس این یاران حسین (ع) نبود، این نظام مقدس که آرزوی قلبی همه مستضعفان و ستم کشیدگان عالم است، اکنون هر قطعه از آن در چنگال یک شیطان از یاران شیطان بزرگ بود.

پاسداران انقلاب اسلامي با اقتدا به بزرگ پاسدار تاریخ، حضرت سيد الشهدا(ع)، در راه صیانت از مرزهاي عقيدتي و جغرافيايي جمهوري اسلامي ایران از هيچ كوششي فروگذار نمیکنند و رشادت‌ها و حماسه آفرینی های آنان در طول 8 سال دفاع مقدس هرگز از اذهان ملت شریف ایران پاک شدني نيست. عزيزاني كه ديروز با خون پاك خود شجره طيبه انقلاب اسلامي را آبياري كردند و بر دشمن پليد شوريدند و سرافرازانه آواي اقتدار سرودند، در پايان جنگ تحميلي وارد عرصه‌هاي سازندگي ايران عزيز شده و امروزه نیز در عرصه‌هاي متنوع نظامی ، فرهنگی ، تولید علم و فناوري با حضور فداکارانه، فعالانه و خستگي ناپذير خود، امنيت،آسایش و سرافرازي را در میهن عزیز اسلامی برقرار و پایدار نموده اند.

سپاه پاسداران شجره طیبه و درخت تناور و پربار انقلاب اسلامی است‌ همان که بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی در وصفش فرمودند «اگر سپاه نبود کشور هم نبود». سپاه رشد و بالندگی خود را در میادین سخت نبرد دفاع مقدس و بحران‌های گوناگون به دست آورده و از آنچنان آب‌دیدگی و تجربه گرانسنگی برخوردار است که‌ سیاست‌بازان و قدرت‌طلبان داخلی و‌ دشمنان آرم‌دار خارجی‌ ‌با همه ترفندهای شیطانی خود‌ قادر نیستند روند رو به اعتلای این نهاد مقدس ‌را ‌متوقف سازند.

روز پاسدار، ضمن این که از یک سو یادآور عملکرد صحیح پاسداران انقلاب اسلامی، در عرصه های گوناگون و حیاتی انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است، از سوی دیگر ارتباط عمیق با خانوادهای پاسداران دارد، زیرا آنان بودند که در صحنه های مختلف انقلاب، ضمن آنکه خود به رسالت الهی خویش عمل کردند، مشوق و ترغیب کننده پاسداران ، برای حضور هرچه بیشتر در مصاف با دشمنان دین خدا بودند.

اینجانب با گرامیداشت این اعیاد خجسته ، روز پاسدار و جانباز را به همه برادران پاسدارو جانباز گرانقدر به ویژه بسیجیان و پرسنل زحمتکش سپاه شهرستان بهاباد تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت همگان را در پیمودن راه شهدای والامقام ، در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) ، با بهره گیری از اندیشه بلند بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و در پرتو منویات رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم. .

سرگرد پاسدار احمد حاجی زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد

ارسال نظرات