خبرهای داغ:

مسابقات قرآنی «بهار در بهار» در شرکت گاز آذربایجان شرقی برگزار شد

خبرگزاری بسیج: نهمین دوره مسابقات قرآن و نهج البلاغه ویژه کارکنان و همسران آن ها و بیستمین دوره مسابقات قرآن و نهج البلاغه ویژه فرزندان کارکنان شرکت گاز آذربایجان شرقی با عنوان «بهار در بهار» با رقابت 334 نفر مرکز آموزش این شرکت برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۷۲۴۳۷
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان، مدیرعامل شرکت گاز استان در آئین افتتاحیه این مسابقات گفت: قرائت قرآن، مقدمه‌اى براى فهم و درک آن است و درك قرآن مقدمه‌اى براى محقق ساختن دستورات آن در زندگى فردى و اجتماعى می باشد.

ولی اله دینی افزود: به ‌طور قطع خواندن قرآن با تدبر و تفکر و الهام گرفتن آن در زندگى، همه پاداش‌ها و خواسته‌هاى مشروع دنيا و آخرت را نصیب انسان خواهد کرد.

وی آرامش روحی و روانی را یکی از برکات انس با قرآن بیان کرد و افزود: يقيناً داشتن آرامش در زندگي، نخستين چشمه خوشبختي است و كسي كه از اين نعمت محروم باشد از نعمت خوشبختي نيز محروم است که انس با قرآن و عمل به دستورات الهی می توان این آرامش را بدست آورد.

محمدعلی فتح اله زاده دبیر شورای فرهنگی شرکت گاز استان نیز با ارائه گزارشی از روند برگزاری این دوره از مسابقات گفت: در این دوره از مسابقات 334 نفر از کارکنان، همسران و فرزندان آن ها در رشته های حفظ، قرائت، ترتیل و مفاهیم قرآن کریم، مفاهیم نهج البلاغه، اذان و قصه گویی به رقابت پرداختند.

رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان افزود: برگزیدگان مرحله مقدماتی مسابقات بهار در بهار به مسابقات کشوری شرکت ملی گاز ایران اعزام خواهند شد.

در حاشیه این مسابقات کارگاه آموزشی و نمایشگاه عفاف و حجاب برگزار و غرفه محصولات فرهنگی برپا شد.



ارسال نظرات
پر بیننده ها