مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران کلیوی زنجان:

راه‌اندازی بخش دیالیز این انجمن با 30 تخت در نیمه اول امسال

راه‌اندازی بخش دیالیز این انجمن با 30 تخت در سال‌جاری، گامی در جهت دست‌یابی به این هدف است که امیدواریم شاهد راه‌اندازی آن در نیمه اول امسال با آخرین تجهیزات و خدمات پیشرفته باشیم.
کد خبر: ۸۶۷۲۱۲۴
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران کلیوی زنجان گفت: همه تلاش انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی زنجان این است که خدمات ارایه شده به جامعه هدف قابل قبول بوده و در حد استانداردهای روز دنیا باشد.

محمدرضا طهماسبی افزود: بی‌شک، راه‌اندازی بخش دیالیز این انجمن با 30 تخت در سال‌جاری، گامی در جهت دست‌یابی به این هدف است که امیدواریم شاهد راه‌اندازی آن در نیمه اول امسال با آخرین تجهیزات و خدمات پیشرفته باشیم.

وی با یادآوری این بخش دیالیز انجمن کلیوی زنجان قرار است با همکاری دانشگاه علوم‌پزشکی زنجان و نیز با مشارکت شرکت دیالیز تجهیز ایران و کمک‌های خیرین راه‌اندازی شود، تصریح کرد: بدون شک، کمک‌های خیرین در راه‌اندازی بخش دیالیز بسیار مؤثر خواهد بود و بدون این کمک‌ها نمی‌توان انتظار پیشرفت کار و راه‌اندازی این بخش در موعد مقرر را داشت، لذا امیدواریم تداوم این کمک‌ها به گونه‌ای باشد که شاهد انجام عملیات نازک‌کاری طبقه اول باشیم.

این مسئول با تأکید بر اینکه همه این اقدامات برای این است که بیماران در شرایط بهتری به درمان پرداخته و به جز بیماری طاقت‌فرسای خود، درد دیگری به لحاظ نوع ارایه خدمات نداشته باشند، اظهار کرد: تجریه نشان داده است که انجام فعالیت‌های علمی و فرهنگی می‌تواند اعتماد مردم را جلب کرده و بیماران را در برابر بیماری توانمند کند، از این رو امیدواریم روند احداث بخش دیالیز این انجمن طبق برنامه پیش رفته و بیماران نیازمند بتوانند به موقع از خدمات این بخش منتفع شوند.

مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران کلیوی زنجان در ادامه با یادآوری اینکه مساحت بخش دیالیز 750 مترمربع بوده و امکان اجرای تجهیزات تخصصی همودیالیز در دو فاز بر حسب شرایط حاکم به صورت فاز اول با 50 نفر و 10 دستگاه دیالیز است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه خیرین انجمن حمایت از بیماران کلیوی زنجان، ضمن استقبال و تاکید بر ضرورت انجام این امر، تعهدات مالی و مصالح مورد نیاز خود را اعلام کرده و بر اجرایی شدن کار بر طبق برنامه زمان‌‌بندی شده تاکید دارند.

ارسال نظرات