واکنش سلطانی به تحریم دانشگاه شریف در گفت‌وگو با «بسیج»:

تحریم دانشگاه شریف آغاز تحریم علمی و ثمره انفعال دولت است

نماینده مردم رزن در مجلس گفت: تحریم دانشگاه شریف آغاز تحریم علمی، تکنولوژی و فناوری‎های نوین ماست و توهین بزرگی به ملت ایران است که خود دولتمردان مقدمه این توهین را فراهم کرده‎اند همچنان که این اقدام درنتیجه انفعال سیاست خارجی کشور و اعتماد دولت به دشمن است.
کد خبر: ۸۶۷۲۰۱۸
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۳
عطاءالله سلطانی عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در واکنش به تحریم دانشگاه شریف توسط اتحادیه اروپا تصریح کرد: تحریم دانشگاه شریف آغاز تحریم علمی، تکنولوژی  و فناوری‎های نوین ماست.

سلطانی در ادامه عنوان کرد: این اقدام، توهین بزرگی به ملت ایران است که خود دولتمردان مقدمه این توهین را فراهم کرده‎اند و مقدمه و نمونه‌ای است تا دشمنان ببینند عکس‌العمل ما چگونه خواهد بود.

عضو کمیسیون آموزش مجلس بابیان اینکه این اقدام در نتیجه انفعال سیاست خارجی کشور و اعتماد دولت به دشمن است تاکید کرد: رفت‌وآمدهای مقامات اروپایی به کشور تاثیر چندان  مثبتی نداشته و مثل دانه پاشیدن است و ثمره عملی از این رفت‌وآمدها ندیدیم  بلکه فقط صنعت هسته‎ای خود را از دست دادیم و اکنون نیز با تحریم‎هایی جدید چون تحریم دانشگاه مواجه می‎شویم.

نماینده مردم رزن در مجلس خاطرنشان کرد:  اگر این روند دولت ادامه یابد و همچنان، دشمنان را دوست و نیروهای انقلابی را دشمن خود بداند و با توهین و تندی با آن‌ها برخورد ‎کند و هرچه لبخند و کلمات نغز و شیرین نثار دشمنان نماید، پیش‎بینی می‎کنیم روزهای بدی پیش روی ما باشد، مگر این‌که روال انفعال دولت در قبال دشمنان تغییر یابد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار