نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت سپاه سنندج:

استکبار در تحقق آرزوی خود و ایجاد تفرقه بین مسلمانان شکست خورده است

استکبار در تحقق آرزوی خود و ایجاد تفرقه بین مسلمانان شکست خورده است
کد خبر: ۸۶۷۱۵۸۴
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۵

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات: به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی و گرامیداشت سالروز شهادت استاد فرزانه شهید مرتضی مطهری مراسمی با حضور بسیجیان حوزه های محلات ناحیه سنندج، کارکنان و تعدادی از مسئولین شهرستانی و استانی برگزار شد.
 در این مراسم که با حضور حدود 500 نفر از بسیجان برگزار شد ، حاج آقا هاشم پور نماینده ی ولی فقیه در ناحیه سنندج گزارشی از اقدامات صورت گرفته در بخش های مختلف را بیان وتعاملات سه بخش فرماندهی ،حفاظت و فرماندهی را بسیار خوب دانست.
 در ادامه حاج آقا باباشاهی  نماینده  ولی فقیه در سپاه بیت المقدس با تبریک روز معلم و هفته عقیدتی در سپاه  به بیان خصوصیات بارز شهید مطهری ایشان را یار و امین حضرت امام (ره) دانست و با اشاره به کتب این شهید والا مقام بیان داشت :که آثار شهید مطهری برای نسل های آینده نیز تأثیر گذار بوده و یاد و خاطره این عزیز هیچگاه از ذهن ها پاک نخواهد شد .
 وی در ادامه  با اشاره به شعار سال از سوی مقام معظم رهبری ، وظایف بسیجیان را وظیفه ای سنگین برای تحقق این شعار دانستند و گفتند : بسیجیان می توانند با روحیه ی بسیجی خود در اشتغال زایی و نقش آفزینی در جامعه نقش بسزایی را در تحقق این شعار داشته باشند .
حاج آقا باباشاهی در ادامه به نقش آمریکا و تحولات منطقه پرداخت و اظهار نمود آمریکا و استکبار همیشه به دنبال بدنام کردن اسلام در جهان بوده اند و با ترور شخصیت های مذهبی , دینی و سیاسی کشورمان سعی داشته اند که به هدف خود برسند که بی نتیجه بوده و ترور شهید مطهری ، ترور دانشمندان ، ترور پاسداران و امثال این ها از نمونه های بارز بوده  و امروز هم با تفرقه بین مسلمانان در صدد برهم زدن اتحاد بین مسلمان در خاورمیانه هستند که هیچ گاه به آرزوی خود نخواهند رسید .
در پایان این مراسم به تعدادی از مربیان عقیدتی حوزه ها ، فرماندهان حوزه های محلات و تعدادی از بسیجیان و پرسنل ناحیه که بیشترین همکاری را با نمایندگی ولی فقیه و عقیدتی سیاسی داشتند هدیه و لوح تقدیر اهداء شد.

انتهای پیام /ت

ارسال نظرات