حجت الاسلام و المسلمين طالبيان:

دنیا گرفتار جاهلیت های مدرن متأثر از تفکر صهیونیسم است

امام جمعه اشكذر غضب، نفسانیت، حقارت و تبعیت از تفکر صهیونیستی را شاخصه جاهلیت امروز برشمرد که نتیجه آن بی‌ثباتی ، قتل و کشتار میلیون ها نفر انسان های بی گناه در منطقه خاورمیانه را در پی داشته است.
کد خبر: ۸۶۷۱۵۲۱
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۵:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر،خطیب نماز جمعه اشکذر با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک شعبان گفت: پیامبر اکرم در این ماه به برنامه های عبادی خود توجه بیشتری داشت و ارتباط بیشتری با خدا برقرار می کرد و زمان بیشتری را به کارهای خیر اختصاص می داد.

حجت الاسلام طالبیان به اهداف بعثت پیامبر اشاره و افزود: یکی از مهمترین هدف های بعثت پیامبر ترویج مکارم اخلاق و صفات پسندیده در جامعه بود و این یعنی اینکه اخلاق های برتر و بالاتر را برگزینیم و در این راستا از مردم می خواست تا با یاری خود رسالتی که خداوند برای ایشان برگزیده را محقق سازد تا امت اسلام بر سایر امت های زمان خود پیشی بگیرد.

امام جمعه اشکذر ضمن اشاره به دیدار روز گذشته جمعی از کارگزاران نظام با رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: دنیای امروز گرفتار جاهلیت های مدرن است و نتیجه عمل جاهلیت که متأثر از تفکر صهیونیسم است جهان امروز و به‌ویژه کشورهای منطقه را فرا گرفته است.

وی غضب، نفسانیت، حقارت و تبعیت از تفکر صهیونیستی را شاخصه جاهلیت امروز برشمرد که نتیجه آن بی‌ثباتی ، قتل و کشتار میلیون ها نفر انسان های بی گناه در منطقه خاورمیانه را در پی داشته است.

حجت الاسلام طالبیان با تبریک سالروز تشکیل بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری گفت: هر زمان با تکیه بر مدیریت جهادی گام برداریم پیشرفت‏ها شتاب می گیرد و بسیج سازندگی یکی از این مدیریت های جهادی است که با هدف محرومیت زدایی و جذب بسیجیان در عرصه سازندگی تشکیل و حضوری فعالانه دارد.

ارسال نظرات