خبرهای داغ:
امام جمعه پیرانشهر:

تحرکات دشمن در منطقه چهره واقعی آن را مشخص می‌کند

امام جمعه پیرانشهر گفت: تحرکات دشمن در منطقه چهره واقعی آن را برای ملت‌ها مشخص می‌کند.
کد خبر: ۸۶۷۱۴۹۴
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، ماموستا مصطفی محمودی در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان در جمع مردم اظهار داشت: تحرکات دشمنان اسلام در منطقه بیش از گذشته چهره واقعی ایادی استکبار جهانی را برای آحاد ملت‌ها نمایان می‌کند، تا جایی که به پوشالی بودن ادعاهای مختلف مبنی بر دفاع از حقوق بشر و امثال آن صحه گذاشته می‌شود.

وی در ادامه سخنان خود ضمن ابراز تاسف از کشتار، خون‌ریزی و جنایت‌های دردناک در کشورهای اسلامی به واسطه حضور گروهک تروریستی و فرقه‌های ضاله، گفت: امروز حقیقت در مقابل همه ملت‌ها و کشورهای دنیا به وضوح آشکار شده است که اسلام‌ستیزان واقعی کدام کشورها هستند.

این مسئول به وحشی‌گری‌ گروهک تروریستی داعش در کشورهای اسلامی عراق و سوریه اشاره کرد و ادامه داد: تخریب ابنیه، کشتن زنان، مردان، بچه‌های بی‌گناه و نابودی زیرساخت‌های اقتصادی این کشورها را شاهد هستیم، ولی با یاری خداوند متعال و اتحاد ملت مسلمان به طور قطع جبهه کفر و نفاق شکست سنگینی را متحمل می‌شود.

امام جمعه پیرانشهر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در آستانه فرا رسیدن روز بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج قرار گرفته‌ایم بر ضرورت تلاش برای پیشگیری از بروز ناراحتی‌های جسمی و روحی توسط اقشار مختلف مردم و خانواده‌ها تاکید کرد و ادامه داد: در همه زمینه‌ها از جمله عرصه سلامت باید پیشگیری مقدم بر درمان شود.

وی فرا رسیدن روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر را به آحاد مردم به ویژه تلاشگران جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی در اقصی نقاط استان تبریک گفت و افزود: فعالان عرصه فوق از جمله افراد زحمتکش و دلسوزی به شمار می‌روند، که برای خدمت کردن همچنین نجات جان همنوعان خود از هیچ تلاشی فروگذار نبوده، همواره در لحظه‌های دشوار و طاقت‌فرسا در کنار افراد آسیب‌دیده هستند.

این مسئول همچنین 27 رجب بعثت رسول مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) را مورد اشاره قرار داد، بیان داشت: این روز یک نقطه عطف در تاریخ جهان بشریت به شمار می‌رود، که در تغییر دادن سرنوشت آحاد ملت‌ها تاثیر بسیاری زیادی داشته است، بنابراین باید پیرامون اهمیت، جایگاه و تاثیرگذاری آن مطالعه روزافزون انجام داد.

امام جمعه پیرانشهر بر ضرورت تلاش برای شناخت هر چه بیشتر پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد(ص) تاکید و تصریح کرد: لازمه عمل کردن به دستورات این آئین الهی شناختن حضرت محمد(ص)، درک فلسفه بعثت و دلایل ضرورت داشتن هدایت ابنای بشر است، بنابراین باید در این زمینه مطالعه، تامل و تعمق هر چه بیشتر صورت گیرد.

محمودی در بخش پایانی سخنان خود با اظهار اینکه در نخستین ماه‌های سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» قرار گرفته‌ایم بر ضرورت عملیاتی کردن منویات رهبر معظم انقلاب در این زمینه تاکید کرد و بیان داشت: باید از همه ظرفیت‌‌های بومی و داخلی برای مقام‌سازی اقتصاد داخلی کشورمان مقابل آسیب‌ها، تحریم‌ها و مشکلات بیرونی استفاده کرد.

ارسال نظرات