طبیب زاده در گفتگو با «بسیج»:

دولت به پدیده بد‎حجابی دامن‎ ‎زده‎ است

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: اگر این سیگنال ها به جامعه داده نمی شد که بهشت و جهنم رفتن مردم به مسئولان ارتباطی پیدا نمی کند الان شاهد این تجاهر به فساد و بی حجابی در سطح جامعه به این شکل ناهنجار نبودیم.
کد خبر: ۸۶۷۰۷۰۴
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶
زهره طبیب زاده نوری عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج، گفت: این وضع اسفبار فرهنگی که در شهرهای بزرگ به خصوص تهران می بینیم شکل فزاینده و رو به رشدی پیدا کرده و ناهنجاری های پوششی به سمت رشد منفی رفته است.

وی با بیان اینکه مسئولان دغدغه ای برای پیگیری این مسائل ندارند افزود: با توجه به رویکرد کلان کشور، مسئولان و دولت در این زمینه، من امیدی به بهبود وضعیت حجاب ندارم اگر می خواستند با این پدیده بی حجابی مقابله کنند باید از دو سال قبل این مسئله شروع می شد یعنی وقتی که جریان ها و شبکه های بیگانه بحث بی حجابی را به عنوان موج ضد فرهنگی جدید علیه نظام و امنیت اخلاقی ما مطرح نمودند.

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: این وضعیت حجاب حاصل تساهل و تسامح دولت است وقتی این مسئله فراگیر شود طبیعی است که برخورد کردن با آن بسیار مشکل تر خواهد بود اگر دو سال پیش این علائم به جامعه داده نمی شد که مسائل اخلاقی جامعه به مسئولان مربوط نیست و بهشت و جهنم رفتن مردم به مسئولان ارتباطی پیدا نمی کند اگر این سیگنال ها به جامعه داده نمی شد الان شاهد این تجاهر به فساد و بی حجابی در سطح جامعه به این شکل ناهنجار نبودیم.

طبیب زاده اظهار داشت: خودکرده را تدبیر نیست این کاری است که دولت کرده و خودش به پدیده بد حجابی دامن زده و حالا جمع کردن این پدیده کار بسیار مشکلی است.

ارسال نظرات