حجه الاسلام شاکری در دیدار با ریاست محترم آموزش و پرورش ناحیه 2 یزد:

مرحوم شهید مطهری تمام عمرشان وقف تبلیغ اسلام حقیقی بود

به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بزرگداشت مقام معلم دیداری توسط مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه،جانشین فرماندهی و چند تن از پایوران ناحیه روح الله با ریاست محترم و چند تن از کارکنان آموزش و پرورش ناحیه 2 یزد انجام شد.
کد خبر: ۸۶۷۰۴۱۱
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد،حجه الاسلام شاکری در این دیدار گفت:مرحوم شهید مطهری تمام عمرشان وقف تبلیغ اسلام حقیقی بود.

شاکری در ادامه گفت:شهید مطهری قبل از انقلاب بر حسب وظیفه ای که بر خود لازم می دانستند وارد دانشگاه شدند و همچون انسان گمنامی مشغول به تدریس شدند ولی خداوند ایشان را بالا برد.ایشان هر جا احساس نیاز می کردند وارد می شدند گر چه مرحوم شریعتی تألیفات مذهبی خوبی داشتند ولی اشتباهاتی هم داشتند اگر کسی خواسته باشد یک مسیری را تند برود اشتباهاتی هم دارد.مرحوم شهید مطهری سعی در این داشت اشتباهات ایشان را برطرف کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه روح الله در ادامه افزود:یکی از ویژگیهای ایشان این بود که از روی احساسات حرف نمی زد.صحبتهای ایشان عقلانی بود.

در پایان ارجمندیان ریاست محترم آموزش و پرورش ناحیه 2 یزد ضمن قدردانی و تشکر از مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و جانشین فرماندهی ناحیه روح الله بر الگو گیری معلمان از شهید مطهری تأکید نمود.

حسن ختام این دیدار اهدا گل و شیرینی بود.


ارسال نظرات