خبرهای داغ:
مدیرکل استاندارد آذربایجان غربی اعلام کرد

آزمون بیش از 10 هزار نازل عرضه سوخت در آذربایجان غربی

مدیرکل استاندارد آذربایجان غربی گفت: طی سال 94، 10 هزار و 410 نازل عرضه سوخت مایع در این استان توسط شرکت‌های تایید صلاحیت شده مورد آزمون قرار گرفته است.
کد خبر: ۸۶۷۰۲۴۵
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، منصور جلایر با تاکید بر اینکه استاندارد کردن و استاندارد در پیشرفت صنعت و اقتصاد نقشی بسزایی داشته است، اظهار داشت: باید نسبت به افزایش و ارتقای سطح کیفیت محصولات اقدامات لازم اجرایی شود.

وی با بیان اینکه باید نسبت به استاندارد همه کالاها اقدام شود، ادامه داد: تولیدکننده باید در مورد کالاهای تولیدی یکسری مشخصات رعایت شود در مرحله بعد این کالاها مورد آزمایش قرار می‌گیرد تا کارآیی آن مشخص شود.

جلایر به آزمون نازل‌های عرضه سوخت مایع شامل بنزین و گازوئیل اشاره کرد و یادآور شد: طی 12 ماه سال گذشته 10 هزار و 410 نازل عرضه سوخت مایع شامل بنزین و گازوئیل در آذربایجان غربی مورد آزمون قرار گرفته است.

مدیرکل استاندارد آذربایجان غربی اضافه کرد: از 10 هزار و 410 مورد آزمون نازل عرضه سوخت مایع شامل بنزین و گازوئیل 10 هزار و 314 مورد قبول و 96 مورد رد شده است.

وی آزمون باسکول ثابت همکف توسط شرکت‌های تایید صلاحیت شده را از دیگر اقدامات عنوان کرد و افزود: طی 12 ماه سال 94 مجموعا 648 مورد آزمون باسکول ثابت همکف توسط شرکت‌های تایید صلاحیت شده انجام شد که 546 دستگاه قبول و 102 دستگاه رد شده است.

جلایر به آزمون سایر وسایل سنجش توسط شرکت‌های تایید صلاحیت شده در استان اشاره کرد و ادامه داد: 12 ماه سال گذشته جمعا 11 هزار و 272 مورد آزمون سایر وسایل سنجش توسط شرکت‌های تایید صلاحیت شده در آذربایجان غربی انجام شد که 11 هزار و 14 دستگاه قبول و 258 دستگاه رد شده است.

جلایر با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای بازدید فنی از تاسیسات گاز پرکنی، متذکر شد: 12 ماه سال گذشته 117 مورد بازدید فنی از تاسیسات گاز پرکنی توسط شرکت‌های تایید صلاحیت شده در استان انجام شده است.

این مسئول به بازدیدهای فنی از تاسیسات گاز پرکنی و آزمایشگاه همکار توسط اداره کل اشاره کرد و ابراز داشت: طی 12 ماه سال 94، 155 مورد بازدید فنی از آزمایشگاه همکار توسط اداره کل استاندارد آذربایجان غربی صورت گرفته است.

ارسال نظرات