خبرهای داغ:
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد آذربایجان غربی خبر داد

افزایش مشارکت مردمی برای کمک به مددجویان کمیته امداد آذربایجان غربی

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد آذربایجان غربی از افزایش مشارکت مردمی برای کمک به مددجویان کمیته امداد طی سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۸۶۷۰۲۳۰
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، عبدالله فرج‌اسلام اظهار داشت: امسال میزان کمک‌های مردمی برای مددجویان کمیته امداد نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته رشد یافته است.

وی با اشاره به میزان افزایش صدقه جمع‌آوری شده در استان، تصریح کرد: میزان صدقه پرداختی در سال گذشته با افزایش 15 درصدی همراه بود.

وی با اشاره به میزان صدقه جمع‌آوری شده در استان آذربایجان غربی، تصریح کرد: طی سال گذشته 573 میلیارد ریال صدقه توسط خیرین آذربایجان غربی برای کمک به نیازمندان پرداخت شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد آذربایجان غربی با بیان اینکه میزان پرداختی خیرین در قالب صندوق صدقات نیز رشد یافته است، اذعان داشت: سال گذشته شاهد رشد 10 درصدی کمک‌های مردمی از طریق صندوق صدقات بودیم.

این مسئول بر افزایش میزان مشارکت خیرین در کمک به نیازمندان تاکید کرد و اظهار داشت: برای اینکه در زمینه کمک هر چه بیشتر به مددجویان کمیته امداد به توفیق برسیم نیازمند مشارکت هر چه بیشتر خیرین هستیم.

فرج‌اسلام با بیان اینکه جشن‌های نیکوکاری نیز گام موثری در کمک به نیازمندان در ایام خاص سال است، اذعان داشت: سال گذشته شاهد رشد 40 درصدی کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری بودیم، به‌طوری‌که میزان این کمک‌ها 33 میلیارد ریال بود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد آذربایجان غربی بر تداوم این مشارکت‌ها تاکید کرد و اظهار داشت: لازم است نیکوکاران و خیرین همواره در کنار کمیته امداد بوده و امسال نیز شاهد افزایش میزان مشارکت‌ها باشیم.

ارسال نظرات